eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Siemianowice Śląskie: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Numer ogłoszenia: 282670 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie obejmować świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( zwanych dalej usługami ) w miejscu pobytu (zamieszkania) podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 21:00. Usługi będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie szacunkowo 1240 godzin usług w tym szacunkowo 310 godzin miesięcznie usług dla około 8 osób. Należy jednak nadmienić, że liczba godzin może ulec zmianie w zależności od potrzeb osób wymagających usług ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin będzie zrealizowana. Realizację usług na rzecz konkretnej osoby Wykonawca będzie rozpoczynał po otrzymaniu kopii indywidualnej decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, adresowanej do klienta wraz z katalogiem usług. W sprawach pilnych Wykonawca rozpoczyna świadczenie usług po przekazaniu katalogu specjalistycznych usług opiekuńczych, zaś kopia decyzji administracyjnej przekazywana jest niezwłocznie po jej wydaniu. Decyzja administracyjna będzie zawierała następujące dane: 1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług, 2) maksymalną ilość godzin usług świadczonych w miesiącu, 3) czasookres wykonywania usług, 4) procentową odpłatność ponoszoną przez klienta. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w ciągu 24 godzin od chwili zawiadomienia o potrzebie ich zapewnienia, a w przypadku nagłym niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia. 2) współpracować na bieżąco z pracownikiem Zamawiającego, 3) zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.) 4) informować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu wymaganej opieki, np. zmiany w okolicznościach domowych lub rodzinnych, zmiany stanu zdrowia, uniemożliwienie Wykonawcy świadczenia usług przez świadczeniobiorcę, 5) zapewnić klientowi niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: - odniesienie poważnych obrażeń, - ciężki stan zdrowia, - zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna, - zniszczenie domu w wyniku wandalizmu lub pożaru, - kradzież na szkodę klienta, - wypadki następujące podczas świadczenia usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania kadry niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kadry spełniającej następujące warunki: dobry stan zdrowia, brak nałogów, predyspozycje psychiczne do pracy z ludźmi starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi. Wykonawca oraz jego pracownicy zobowiązani są do wywiązywania się z obowiązków zgodnie z następującymi zasadami: - wykonywania usług z poszanowaniem życzeń i uczuć podopiecznego; - nie wprowadzania do domu podopiecznego osób nieupoważnionych; - zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji, jakie uzyskali w trakcie wykonywania obowiązków, w szczególności nie ujawnianie osobom trzecim danych personalnych osób, u których sprawują usługi, ich sytuacji osobistej, zdrowotnej i materialnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Medyczno - Opiekuńczy, Alicja Kluczna, ul. Kościuszki 27, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15774,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14880,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zachowany został termin 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wartość zamówienia nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na udzieleniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.