eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-30

POZYCJA 28213

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Warszawska, do kontaktów: mgr inż. Henryk Gębarski, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6609881, fax 022 6609882, e-mail: kier@riviera.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Warszawska, mgr inż. Henryk Gębarski, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, pok. 204, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6609881, fax 022 6609882, e-mail: kier@riviera.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Warszawska, mgr Agnieszka Gawrońska, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, pok. 204, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6216913, fax 022 6216913, 6286075, e-mail: A.Gawronska@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Warszawska, Anna Górecka, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, pok. 106, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297189, fax 022 6606464, www.pw.edu.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dwóch dźwigów osobowych w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Studencki Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość wg kosztorysu inwestorskiego - 288 470,00 + 7% (VAT) = 308 662,90 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 98;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł rocznie. - dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość 100 tys. zł. - musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z 5-letnim stażem pracy, - musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.01.2001 do 31.12.2005, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie co najmniej pięciu zadań montażu lub wymiany dźwigu osobowego w obiektach użyteczności publicznej lub zamieszkiwania zbiorowego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2006, cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 12:30, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, gmach główny PW pomieszczenie 154.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.