To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Poznań: Dostawa i montaż mebli w Izbie Przyjęć oraz dostawę krzeseł i mebli dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii, Szpital w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 281972 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246746 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, faks 061 6631088.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli w Izbie Przyjęć oraz dostawę krzeseł i mebli dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii, Szpital w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w Izbie Przyjęć oraz dostawa krzeseł i mebli dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet nr 1 - dostawa i montaż mebli w Izbie Przyjęć W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia Izby Przyjęć. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. Zamawiający uważa za pożądane dokonania pomiaru z natury, potwierdzone przez pracownika WCPiT (dotyczy pakietu nr 1). Pakiet nr 2 - dostawa krzeseł i mebli do WCPiT Miejsce dostaw: Szpital w Poznaniu - ul. Szamarzewskiego 62; Szpital w Ludwikowie - Ludwikowo, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
- UNIKAT sp.j. P. Kasprzak K.Moellebrock, Ul. Dobrepole 38, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16756,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17466,00
Oferta z najniższą ceną: 17466,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21998,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
- UNIKAT sp.j. P. Kasprzak K.Moellebrock, Ul. Dobrepole 38, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89979,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90589,50
Oferta z najniższą ceną: 90589,50 / Oferta z najwyższą ceną: 110002,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Wykonanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na moście przez Obrę w Zbąszyniu, DW 302
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa krzeseł pracowniczych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.