eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Nr sprawy EZP-252-20/2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Morawica: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Nr sprawy EZP-252-20/2015.
Numer ogłoszenia: 281968 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136073 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Nr sprawy EZP-252-20/2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego niepowystawowego sprzętu rehabilitacyjnego, zgodnie z parametrami opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z dostawą i montażem. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety): Pakiet nr I - rotor, rower, Pakiet nr II - stoły rehabilitacyjne, Pakiet nr III - UGUL, Pakiet nr IV - bieżnia. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia warunków i kart gwarancyjnych wraz z dostawą sprzętu. 3) Wykonawca zapewni bezpłatne usuwanie usterek w okresie gwarancyjnym w siedzibie użytkownika bądź przewóz do serwisu na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rotor, rower

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KALMED Jan Kalkowski, ul. Toruńska 145 B, 85-831 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31118,23

  • Oferta z najniższą ceną: 31118,23 / Oferta z najwyższą ceną: 31118,23

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Stoły rehabilitacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe KINESIS Andrzej Boruta, ul. Penara 23, 38-440 Iwonicz Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6231,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6231,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9050,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: UGUL wraz z osprzętem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BardoMed Sp. z o.o., ul. Konecznego 6/66, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8176,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4874,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3706,02 / Oferta z najwyższą ceną: 4874,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Bieżnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29440,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.