eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Zawale w Będzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Będzin: Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Zawale w Będzinie
Numer ogłoszenia: 281790 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221412 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Zawale w Będzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Będzinie, położonego przy ulicy Zawale 7 poprzez wykonanie wszystkich prac prowadzących do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia obejmującego wymianę stolarki zewnętrznej, wymianę obróbek blacharskich, remont balkonów, wykonanie elewacji, wykonanie kotłowni gazowej dla potrzeb c.o. i c.w.u., oraz kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u. oraz poprawę funkcjonalności zaplecza kuchennego. Zakres zamówienia obejmuje: -docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, wymianą pionowej instalacji odgromowej i obróbek blacharskich, docieplenie stropu nad podcieniami, -docieplenie posadzek balkonowych nad pomieszczeniami ogrzewanymi, -remont balkonów wraz z ich odwodnieniem, -zabezpieczenie ścian zewnętrznych substancjami grzybobójczymi oraz środkiem chroniącym przed graffiti, -wymianę rynien i rur spustowych, -wymianę starej stolarki okiennej na nową oraz wymianę parapetów zewnętrznych (należy zachować istniejący podział okien zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej), -wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową, -pomalowanie istniejącego pokrycia na dachu wraz z zadaszeniami nad wejściami do budynku, -dostosowanie pomieszczeń kuchni do obowiązujących przepisów, -naprawę okładziny zewnętrznych schodów od strony zachodniej budynku, -przebudowę instalacji gazu, -wykonanie kotłowni gazowej dla potrzeb c.o. i c.w.u., -kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania polegająca na wymianie rur i grzejników, montażu zaworów termostatycznych i regulacyjnych z regulacją dopasowaną do charakteru pracy obiektu, -uporządkowanie terenu wokół budynku przedszkola po zakończeniu robót, -wykonanie Świadectwa Energetycznego, -wykonanie wszystkich robót branży elektrycznej w tym m.in.: wymianę instalacji odgromowej, wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego z dostosowaniem długości przewodów do zwiększonej grubości ścian (w związku z dociepleniem elewacji budynku), demontaż i montaż elementów z elewacji budynku (np. uchwyty do flag, dzwonki, osprzęt techniczny itp.) z dostosowaniem do zwiększonej grubości ścian (w związku z dociepleniem elewacji budynku). Kable, rurki, korytka na elewacji nie przewidziane do demontażu należy przewidzieć do ukrycia w izolacji termicznej. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SIWZ, rysunki załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca przyjmując do wykonania w/w roboty obowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z normami obowiązującym i przepisami. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 24 poz. 1623 ze zm.). Uwaga: Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki nie rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych robót. Wykonawca musi mieć na uwadze fakt, iż budynek na terenie, którym będzie prowadzona inwestycja jest obiektem czynnym i będzie on zobligowany zorganizować roboty budowlane w taki sposób, aby nie zakłócać działalności obiektu i bezpieczeństwa przebywających na terenie osób. Ponadto: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. z 2005r. Dz. U. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 14 września 2010 r. o odpadach (tj. z 2010 Dz. U. Nr 185, poz 1243 ze zm.). Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia kart ewidencji odpadów oraz kart przekazania odpadów powstałych podczas realizacji inwestycji. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z ustawą o odpadach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa INSTALATOR Janusz Rogowski, 32-700 Bochnia, ul.Pagórek 14a., 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 667945,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 772696,04

  • Oferta z najniższą ceną: 772696,04 / Oferta z najwyższą ceną: 995608,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.