To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-27
Ujazd: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujazd w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 281525 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250743 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, tel. 044 7192123, faks 044 7192129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujazd w sezonie 2013/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Ujazd w sezonie 2013/2014. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z warunkami zawartymi w siwz oraz zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów drogowych minimalizując zakłócenia w ruchu. Świadczenie usługi polegać będzie na odśnieżaniu dróg gminnych pługami odśnieżnymi zamontowanymi na nośnikach samochodowych, ciągnikach rolniczych lub koparko-ładowarkach. Świadczenie usługi polegać będzie na odśnieżaniu dróg na terenie gminy pługami odśnieżnymi zamontowanymi na nośnikach samochodowych, ciągnikach rolniczych, lub koparko-ładowarkach. Usługa odśnieżania dróg gminnych odbywać się będzie sprzętem wraz z obsługą, które zapewnia Wykonawca. Zimowe utrzymanie dróg ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu. Szacunkowa ilość dróg objętych usługą odśnieżania w sezonie 2013/2014 to około 80 km. Szczegółowy wykaz dróg wraz z załącznikiem graficznym, objętych zimowym utrzymaniem zawiera załącznik nr 1 do siwz. Jezdnie powinny być utrzymane na całej szerokości odśnieżania 5 mb. Za odśnieżenie drogi uważać się będzie doprowadzenie jezdni do takiego stanu, aby mogły przejechać wszelkie pojazdy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość i zgodność z warunkami technicznymi określonymi w siwz dla przedmiotu zamówienia. Dobór właściwego sprzętu zapewniającego skuteczność odśnieżania należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w systemie pracy ciągłej (24godziny na dobę) oraz w razie potrzeby w dni ustawowo wolne od pracy. Wskazanie kolejności odśnieżania poszczególnych dróg należy do upoważnionego pracownika Urzędu. Wykonywanie prac będzie każdorazowo wskazywane telefonicznie oraz potwierdzane e-mailem lub faksem przez przedstawiciela Zamawiającego (przystąpienie do świadczenia usługi powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od otrzymania pierwszego zgłoszenia). Potwierdzenie wykonywanych prac będzie załącznikiem do wystawianych faktur. W przypadku stwierdzenia niezachowania warunków zawartych w powyższych punktach Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi zapoznał się z warunkami lokalno- terenowymi planowanej usługi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówień podwykonawcom. Wykonawca wskazuje w formularzu oferty elementy zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom nr 2 do siwz. Zamawiający nie będzie płacił Wykonawcy za gotowość do świadczenia usługi odśnieżania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kostrzewa Zakład Usługowy BUD-ZIEM
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kostrzewa Zakład Usługowy BUD-ZIEM
- Zakład Usługowy BUD-ZIEM, Łukasz Kostrzewa, ul. Długa 15a Słotwiny, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26036,64
Oferta z najniższą ceną: 26036,64 / Oferta z najwyższą ceną: 31980,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.