To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-01
Tychy: Wykonanie usługi serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica w licencji na 6 miesięcy, w zakresie: Finansowo - Księgowym, Obsługi kasy gotówkowej, Kosztów, Rejestru Sprzedaży, Wyceny Kosztów Normatywnych, Gospodarki Materiałowej, Grafiku, Kadr, Płac, Środków Trwałych, Wyposażenia, miniInfoMedica.
Numer ogłoszenia: 281504 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198258 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 im. Prof. Józefa Gasińskiego, ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 325 42 94, faks 32 325 42 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica w licencji na 6 miesięcy, w zakresie: Finansowo - Księgowym, Obsługi kasy gotówkowej, Kosztów, Rejestru Sprzedaży, Wyceny Kosztów Normatywnych, Gospodarki Materiałowej, Grafiku, Kadr, Płac, Środków Trwałych, Wyposażenia, miniInfoMedica..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usługi serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica w licencji na 6 miesięcy, w zakresie: Finansowo - Księgowym, Obsługi kasy gotówkowej, Kosztów, Rejestru Sprzedaży, Wyceny Kosztów Normatywnych, Gospodarki Materiałowej, Grafiku, Kadr, Płac, Środków Trwałych, Wyposażenia, miniInfoMedica..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47970,00
Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47970,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie usługi serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica w licencji, w zakresie: Finansowo - Księgowym, Obsługi kasy gotówkowej, Kosztów, Rejestru Sprzedaży, Wyceny Kosztów Normatywnych, Gospodarki Materiałowej, Grafiku, Kadr, Płac, Środków Trwałych, Wyposażenia, miniInfoMedica może być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów tj.: Asseco Poland S.A. jest wyłącznym posiadaczem autorskich praw majątkowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica, co pozwala jej jako jedynemu posiadaczowi praw wyłącznych na świadczenie łącznie usługi objęcia nadzorem autorskim i usługi opieki serwisowej oraz na udzielenie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów tego systemu.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 27/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja instalacji c.o. w Przedszkolu nr 11 przy ul. Bukowej 29 w Tychach w systemie projektuj-buduj
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Dostawa części do pomp
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Zarządzanie środowiskiem bazodanowym Oracle wraz ze wsparciem.
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Serwis sterowników GTS
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.