eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie czynności z zakresu wyceny gruntów, budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących własność m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Praga Południe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Warszawa: Wykonywanie czynności z zakresu wyceny gruntów, budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących własność m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Praga Południe
Numer ogłoszenia: 28130 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie czynności z zakresu wyceny gruntów, budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących własność m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Praga Południe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego wykonywanie czynności związanych z wyceną gruntów, budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących własność m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Praga Południe w zakresie: A) Określenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży oraz wartości rynkowej gruntu zabudowanego dla celów ustalenia pierwszej opłaty w tytułu użytkowania wieczystego ułamkowej części gruntu oraz nakładów trwale podwyższających standard lokali; B) Określenia wartości rynkowej lokali użytkowych przeznaczonych do sprzedaży, wartości rynkowej gruntu zabudowanego dla celów ustalenia pierwszej opłaty w tytułu użytkowania wieczystego ułamkowej części gruntu oraz nakładów trwale podwyższających standard lokali; C) Określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalnymi, z których wykwaterowani zostali wszyscy lokatorzy. D) Określenia wartości nieruchomości gruntowych o powierzchni do 10 000 m2 (dotyczy tylko gruntów) w tym wycena prawa własności i/lub prawa użytkowania wieczystego dla celów aktualizacji i ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych a także opłat związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. E) Określenia wartości nieruchomości gruntowych o powierzchni powyżej 10 000 m2 (dotyczy tylko gruntów) w tym wycena prawa własności i/lub prawa użytkowania wieczystego dla celów aktualizacji i ustalania opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych a także opłat związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. F) Określenia wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych o powierzchni do 10 000 m2, w tym wyceny wartości budynków posadowionych na tym gruncie dla celów ustalenia opłat z tytułu ustanawiania trwałego zarządu. G) Określenia wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych o powierzchni powyżej 10 000 m2, w tym wyceny wartości budynków posadowionych na gruncie dla celów ustalenia opłat z tytułu ustanawiania trwałego zarządu H) Określenia wartości służebności gruntowych dla celów nabycia służebności. I) Sporządzania inwentaryzacji nieruchomości lokalowych oraz budynkowych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przedmiot wyceny może nie stanowić własności m.st. Warszawy Czynności wyceny wykonywane będą zgodnie z: - przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) - przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623); - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie szczegółowych zasad wyceny nieruchomości oraz zasad i trybu sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz.2109) - standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych - innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przewidywane ilości, podane przez Zamawiającego, służą jedynie do obliczenia ceny oferty dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania min. 2 usług polegających na wycenie gruntów, budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych obejmujących (łącznie) opracowanie wycen dla min.: - 100 lokali (w tym mieszkalnych i użytkowych), - 50 nieruchomości zabudowanych budynkami, - 50 nieruchomości gruntowych, - sporządzenie 2 inwentaryzacji nieruchomości (mieszkaniowej lub budynkowej), - sporządzenie 1 operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej: - 5 osób posiadających uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz co najmniej dwuletnią praktykę zawodową rzeczoznawcy majątkowego. - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i do sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych lub do projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjący wymaga posiadania opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną 100.000,00 PLN Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1 Wypełnionego Formularza Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2 Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. 3 Dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z właściwego rejestru (KRS), zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki cywilnej itp.), potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną - jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe 03-833 Warszawa, ul. Podskarbińska 6, pok. 217,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe 03-833 Warszawa, ul. Podskarbińska 6, pok. 217,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.