Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Wrocław: Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 281241 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: 1. ul. G.Zapolskiej 2/4 - nr 103, 104, 144, 145, 146, 244,245, 246, 247, 248, 249, 346, 347, 348, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 444, 445, 446, 447, 448, (364, 363 - rozbudowa), 525, 532. 2. ul. Sukiennice 9 - nr 105, 106, 107, 201, 304, 304A, 302, 306, 309. 3. pl. Nowy Targ 1/8 - nr 112, 113, 146, 147. 4. ul. Kotlarska 41 - nr 106, 107, 108, 109, 110, 111, 113, 114, 313, 314, 316, 317, 409. 5. pl. M. Kromera 44 - nr 117,118, 119. Zakres prac obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji, 2. Dostawę i montaż jednostek zewnętrznych, klimatyzatorów wewnętrznych - ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Sukiennice 9, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Kotlarska 41 i pl. M. Kromera 44. 3. Dostawę i montaż instalacji chłodniczej - ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Sukiennice 9, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Kotlarska 41 i pl. M. Kromera 44. 4. Instalację odprowadzania skroplin - ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Sukiennice 9, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Kotlarska 41i pl. M. Kromera 44. 5. Instalację zasilania elektrycznego - ul. G. Zapolskiej 2/4, ul. Sukiennice 9, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Kotlarska 41 i pl. M. Kromera 44. 6. Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym - ul. G.Zapolskiej 2/4, ul. Sukiennice 9, pl. Nowy Targ 1/8, ul. Kotlarska 41 i pl.M.Kromera 44 Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, które są przedmiotem umowy mają być wykonane w oparciu o projekt opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. W związku z tym, że prace będą wykonywane w budynku czynnym Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne, które należy konsultować i uzgadniać z Zamawiającym przy udziale Administratora obiektu: - kolejność realizacji, - godziny realizacji poniedziałek - piątek od godz. 16.00 do godz. 22.00, oraz w sobotę, niedzielę od godz. 7.00 do godz.22.00 - zabezpieczenie miejsc w których prowadzone będą prace,oraz sprzątanie, - prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami). - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca ( terenu )- wykonywania robót. (codzienne sprzątanie) Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia. Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za zakończone elementy robót i fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez strony protokół odbioru. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do : a) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty instalacyjno - montażowe i świadczenia w tym okresie serwisu, b) przedłożenia gwarancji Producenta na zamontowane urządzenia, c) przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego, Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują zespołem projektowym składającym się z: 1) projektantów i sprawdzających ( co najmniej 1 projektant i 1 sprawdzający w każdej z poniższych specjalności ) posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) kierownikiem robót (co najmniej 1 kierownik w każdej z poniższych specjalności), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3.1) i 3.2) przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 każde, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Fakt należytego wykonania zamówienia musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 3. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i aktualną przynależność osób wyszczególnionych w wykazie do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie), musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego ( np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Oświadczenie wymienione w pkt 1 mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3, Wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument. Warunki dotyczące posiadanego doświadczenia oraz potencjału osobowego badane będą w sposób łączny. 3. Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 4 może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za spełnienie warunków Zamawiający uzna sumę przedstawionych kwot bądź też b) przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. 4. Dokument wymieniony w pkt. 5 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 5. W Formularzu oferty w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 6. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.