Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Katowice: Dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla potrzeb Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 280949 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla potrzeb Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych w pomieszczeniach w budynku przy ul. Raciborskiej 28. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety: Pakiet nr 1 / meble biurowe / Pakiet nr 2 / meble medyczne - kozetki lekarskie/ Pakiet nr 3 / meble medyczne - przewijak dla niemowląt / stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ składający się z części a - formularz cenowy i części b - zestawienie mebli i pomieszczeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.12.00 - Blaty 39.14.13.00 - Szafy 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W zamówieniu będzie wymagane wadium w wysokości: Za Pakiet nr 1 - 1.000,00 zł, Za Pakiet nr 2 - 100,00 zł, Za Pakiet nr 3 - 100,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, wniosą wadium) i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223,poz. 1655 z późn.zm. ) (tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami - dot. Pakietu nr 2,3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, wniosą wadium) i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223,poz. 1655 z późn.zm. ) (tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami - dot. Pakietu nr 2,3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe zostaną wysłane za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble medyczne - kozetki lekarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble medyczne - przewijak dla niemowląt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 16
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta G. Załogi hospitalizowanych w oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa wyposażenia do szatni dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze.
- Dostawa mebli
więcej: Stoły operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.