eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla potrzeb Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Katowice: Dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla potrzeb Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 280949 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla potrzeb Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych w pomieszczeniach w budynku przy ul. Raciborskiej 28. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety: Pakiet nr 1 / meble biurowe / Pakiet nr 2 / meble medyczne - kozetki lekarskie/ Pakiet nr 3 / meble medyczne - przewijak dla niemowląt / stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ składający się z części a - formularz cenowy i części b - zestawienie mebli i pomieszczeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.12.00 - Blaty 39.14.13.00 - Szafy 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W zamówieniu będzie wymagane wadium w wysokości: Za Pakiet nr 1 - 1.000,00 zł, Za Pakiet nr 2 - 100,00 zł, Za Pakiet nr 3 - 100,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, wniosą wadium) i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223,poz. 1655 z późn.zm. ) (tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami - dot. Pakietu nr 2,3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, wniosą wadium) i w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223,poz. 1655 z późn.zm. ) (tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami - dot. Pakietu nr 2,3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej Ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości. Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe zostaną wysłane za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble medyczne - kozetki lekarskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble medyczne - przewijak dla niemowląt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zwarcia umowy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.