eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › remont bryły bloku sportowego Szkoły Podstawowej Nr 13 w Olsztynie przy ul. Puszkina 11 w ramach zadania budżetowego pn. Remonty placówek oświaty i wychowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28088

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: remont bryły bloku sportowego Szkoły Podstawowej Nr 13 w Olsztynie przy ul. Puszkina 11 w ramach zadania budżetowego pn. Remonty placówek oświaty i wychowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Olsztyn, do kontaktów: Iwona Nowacka, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Iwona Nowacka, PL. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089527-31-11 wew. 460, fax 089 534-93-75, e-mail: przetargi@um. olsztyn.pl, www.um.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont bryły bloku sportowego Szkoły Podstawowej Nr 13 w Olsztynie przy ul. Puszkina 11 w ramach zadania budżetowego pn. Remonty placówek oświaty i wychowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 13 w Olsztynie, ul. Puszkina 11. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont bryły bloku sportowego Szkoły Podstawowej Nr 13 w Olsztynie przy ul. Puszkina 11 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje:a) roboty budowlane: roboty remontowo-budowlane wewnętrzne, roboty remontowo-budowlane zewnętrzne - z robotami towarzyszącymi,b) roboty sanitarne: instalacje wod-kan i c.c.w. instalacje c.o., kanalizacja deszczowa, c) instalacje elektryczne: montaż tablic rozdzielczych, układanie przewodów i montaż osprzetu, instalacja odgromowa, badania i pomiary sprawdzające, montaż opraw oświetleniowych, roboty demontażowe,d) wyposażenie sali gimnastycznej,e) kompleksowa obsługa geodezyjna. Zakres zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej opracowanej w miesiącach marzec-kwieciń 2006r. przez Zespół Rzeczoznawców Budowlanych PZIiTB Oddział w Olsztynie przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które zostaną przekazane, zgodnie z art. 51 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 7.500.00 PLN. Wadium jest wymagane przed terminem złożenia oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). 2)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie modernizacji i/lub remontu i/lub przebudowy i/lub budowy nowego budynku kubaturowego o całkowitej wartości, min. 300.000,-. zł, wymagana robota musi być potwierdzona dokumentami zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu (referencje, opinie, protokoły itp.), 3) dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod. - kan. w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (sanitarne - instalacyjne) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczony zakresie lub bez ograniczeń wydane według aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (elektryczne - instalacyjne) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: \za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną spełniającą warunek Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 1 punkt\. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość robót wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3)wykaz zrealizowanych robót sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców, 4)dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały zrealizowane należycie ( opinie, referencje, protokoły itp., 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony wg wzoru będącego załącznikiem nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6) dokumenty potwierdzające że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia,. 7)aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Uwaga ! Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl . Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek: - musi być sporządzony w języku polskim, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę, - musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, - upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone na każdej zapisanej stronie klauzulą \ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM\ i poświadczone (identyfikowalnym podpisem) za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę. Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych pok. 402 (IV piętro). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.