eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzczonów › Odbudowa drogi gminnej Nr 107277 L od km 0+005 do km 0+737 w miejscowości Policzyzna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Krzczonów: Odbudowa drogi gminnej Nr 107277 L od km 0+005 do km 0+737 w miejscowości Policzyzna
Numer ogłoszenia: 280872 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzczonów , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, woj. lubelskie, tel. 081 566 40 51, faks 081 566 40 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzczonow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 107277 L od km 0+005 do km 0+737 w miejscowości Policzyzna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Odbudowie drogi gminnej Nr 107277 L od km 0+005 do km 0+737 w miejscowości Policzyzna - roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - 0,732 km, - Ręczne kopanie rowów dla rur ochronnych dwudzielnych telefon - 25,00 m, - Zabezpieczenie przewodów telekomunik. na przejściach poprzecznych rurą ochronną osłonową grubościenną dwudzielną o średnicy 110 mm z uszczelnieniem końców rur - 25,0 m, - Ręczne zasypanie i zagęszczanie rowów dla rur ochronnych - 25,00 m, - Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku do 0,5 km- 147,50 m3 - Roboty ziemne wykonywane koparkami na odkład (z użyciem na miejscu ) - 85,00 m3 , - Zasypanie i zagęszczenie wykopów liniowych o ścianach pionowych gruntem piaszczystym - 2 m3 , - Wykonanie nasypów z mechanicznym formowaniem i zagęszczaniem - 285,50 m3 - Mechaniczne wykonanie nasypów z pozyskaniem i transportem urobku na odl. do 5 km z formowaniem i zagęszczaniem nasypów - 270,50 m3 - Przedłużenie istniejącego przepustu O 60. Wykonanie części przelotowej przepustu drogowego jednootworowego z rur żelbetowych o średnicy 60 cm na ławie z kruszywa gr 40 cm z izolacją papą i lepikiem - 2 m - Obudowa betonowa z betonu B-25 wlotu i wylotu przepustów drogowych rurowych O 60 2x1 - 2 m3 - Mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy równiarką 2.560,30 m2 - Wykonanie koryta na poszerzeniu gł 15 cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 354,30 m2 - Warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm na poszerzeniu drogi - 354,30 m2, - Warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm na całej szerokości drogi - 418,60 m2, - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (wykonanie na miejscu budowy z piasku dowiezionego) o Rm=5Mpa, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 2.702,20 m2 , - Podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2.629,30 m2 , - Warstwa wyrównawcza na moście gr. 0-5 cm z betonu asfaltowego - 2 Mg - Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,9 kg/m2 - 2.629,30 m2, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16 mm KR 1, grubość po zagęszczeniu 4 cm - 2.658,40 m2, - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-11 mm KR 1, grubość po zagęszczeniu 4 cm - 2.658,40 m2, - Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów - 2.155,00 m2, - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm - 4 szt, - Przymocowanie znaków drogowych o pow. do 0,3 m 2 B-33 - 2 szt, A-4 z tabliczką T-5 i T-2 -2 szt, - Umocnienie pobocza szer 0,75 cm płytami żelbetowymi JOMB 100x75 gr. 12 cm na podsypce piaskowej gr 10 cm - 33,00 m2 - Zabetonowanie otworów w płytach JOMB - betonem B-15 - 0,80 m3 - Umocnienie zjazdu płytami żelbetowymi JOMB 100x75 gr. 12 cm na podsypce piaskowej gr 10 cm - 8,00 m2 - Zabetonowanie otworów w płytach JOMB - betonem B-15 - 0,20 m3 - Umocnienie pobocza szer. 0,4 m (podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie gr. po zagęszczeniu 15 cm na warstwie piasku gr. 15 cm i nawierzchnia bitumiczna gr 3 cm po zagęszczeniu - 8 m 2 - Umocnienie skarpy płytami ażurowymi wys. 60 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 10 cm - 12,00 m2,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył : min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, modernizacji, przebudowie lub odbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o dł. min. 700 m - każda. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Za najważniejsze roboty Zamawiający uważa wykonanie przynajmniej 2 roboty budowlane (zamówienia) polegające na budowie, modernizacji, przebudowie lub odbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o dł. min. 700 m każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp (zał nr 2 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych robót budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ) i dołączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku, wykazu wykonanych robót oraz dowodów potwierdzających wykonanie robót spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje , że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp (zał nr 2 do SIWZ) oraz wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z oświadczeniem potwierdzającym posiadanie uprawnień (zał nr 6 do SIWZ) Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku, wykazu osób oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) wstrzymanie realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, (powodzie, długotrwałe ciągłe opady atmosferyczne i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe), d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. e) Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ Fakty, o których mowa w pkt. 1 lit. b), c) , d), i e) muszą mieć istotny wpływ na termin realizacji oraz być stwierdzone przez Inspektora nadzoru, Kierownika budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót w formie aneksu do umowy. Ocena okoliczności mających istotny wpływ na przedłużenie terminu realizacji zamówienia należy wyłącznie do zamawiającego. 2. Zmiany wynagrodzenia umownego: a) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych zamówień nie objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, mogą one być wykonane na podstawie odrębnego zamówienia zleconego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5. Zakres robót dodatkowych zostanie ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego w protokole konieczności, a ich wartość zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe , jakie Wykonawca określił w kosztorysie ofertowym. Uznanie robót jako dodatkowe należy wyłącznie do zamawiającego. c) w przypadku rezygnacji z wykonania części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie ulegnie zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych uprawnień. c) zmiana osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych uprawnień. d) zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzczonów 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krzczonów 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.