eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Wałbrzych: Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 280866 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń budynków zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Zamkowej 4, ul. Zamkowej 6, ul. Zamkowej 8 oraz ul. Piotra Skargi 14A. Obiekty przy ul. Zamkowej 4, 6, 8 wpisane do rejestru zabytków pod nr 661 decyzją z dnia 19.03.1960 r. i podlegają całkowitej ochronie konserwatorskiej. Budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie. Dane dotyczące budynków: Budynek przy ul. Zamkowej 4 - budynek 4 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 4840 m2 Budynek czynny 24 h dobę, Budynek przy ul. Zamkowej 6 (akademik) - budynek 3 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 126 m2 Budynek czynny 24 h dobę, Budynek przy ul. Zamkowej 8 (akademik) - budynek 3 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 141 m2 Budynek czynny 24 h dobę, Budynek przy ul. Piotra Skargi 14 A - budynek 4 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą -4709m2 Budynek czynny 24 h dobę. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: utrzymanie podłóg pomieszczeń (sale wykładowe, ćwiczeniowe, wskazane sekretariaty, toalety i inne) i korytarzy w należytej czystości (codzienne zamiatanie, mycie) ul. Piotra Skargi 14A: łączna powierzchnia objęta usługą: 4709 m2 w tym: płytki gres - 1938 m2 wykładzina PCV (typu tarket) - 2631 m2 parkiet i panele - 140 m2 ul. Zamkowej 4: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 4840 m2 w tym: Płytki gres i lastryko - 1818 m2 Wykładzina PCV typu tarket - 2772 m2 parkiet i panele - 250 m2 ul. Zamkowa 6: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 126 m2 w tym: Korytarz: płytki ceramiczne - 86 m2 w tym pomieszczenie kuchni i pralni Schody 40 m2 ul. Zamkowa 8: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 141 m2 w tym: Korytarz: płytki ceramiczne - 84 m2 w tym pomieszczenie kuchni i pralni Schody 57 m2 wycieranie kurzu z mebli, urządzeń, boazerii, parapetów, grzejników CO oraz lamp wiszących - na bieżąco, wyrzucanie śmieci z koszy w salach dydaktycznych, koszy korytarzowych na bieżąco i pomieszczeń biurowych - codziennie mycie okien: w budynku przy ul. Piotra Skargi 14A - 495 m2 (w tym 91 m2 drzwi przeszklone) , w budynku przy ul. Zamkowej 4 - 410 m2 w budynku przy ul. Zamkowej 6 - 5 m2 w budynku przy ul. Zamkowej 8 - 5 m2 - w razie konieczności, jednak nie rzadziej niż 2 razy w roku sprzątanie po ewentualnych remontach, malowaniu prowadzonych w budynkach i pomieszczeniach PWSZ ustawianie ławek i krzeseł w salach wykładowych, utrzymywanie w należytej czystości urządzeń i pomieszczeń sanitarnych na bieżąco mycie drzwi wejściowych do pomieszczeń - na bieżąco wycieranie i mycie tablic w salach wykładowych - na bieżąco (tablice kredowe i białe suchościeralne) utrzymywanie w czystości ławek i krzeseł w salach dydaktycznych i ławek korytarzowych - codziennie utrzymywanie czystości przed wejściem do budynków (sprzątanie nieczystości, wyrzucanie śmieci z koszy) - na bieżąco (ul. Piotra Skargi 14A -150 m2, ul. Zamkowa 4 - 150 m2) zapewnienie w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych mydła w płynie, papieru toaletowego, kostek toaletowych (żeli) do muszli i pisuarów, środków zapachowych - na bieżąco mechaniczne akrylowanie podłóg wykonanych z wykładziny PCV. Arylowanie powinno odbyć się w miesiącu wrześniu 2013 i wrześniu 2014 roku. W budynku przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A akrylowaniu podlegają wszystkie powierzchnie wykonane z wykładziny PCV. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich niezbędnych środków czystości, środków higienicznych, narzędzi i sprzętu do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w godzinach 7.00-22.00. W budynkach przy ul. Zamkowej 4 i P. Skargi 14A w godzinach 7.00-15.00 musi znajdować się 1 osoba sprzątająca. Sprzątanie budynków przy ul. Zamkowej 6 i 8 odbywać będzie się w godzinach 7.00-15.00. W pozostałych godzinach (od 15.00 do 22.00 ) każdy budynek powinien być sprzątany przez co najmniej: - budynek przy ul. Piotra Skargi 14A - 5 osób - budynek przy ul. Zamkowej 4 - 6 osób Razem: 13 osób lub więcej jeżeli wynika to ze standardów przyjętych przez wykonawcę do wykonywania tego typu usług. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w każdy dzień tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) wyłączając święta państwowe i kościelne, oraz okres wakacji (tj. od 01.07.2014 do 14.09.2014). Usługa nie dotyczy pomieszczeń administracji uczelni w budynku przy ul. Zamkowej 4. Przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków wynikających z umowy zamawiający wskaże wykonawcy te pomieszczenia. Sprzątanie powinno odbywać się za zasadzie podziału powierzchni objętych sprzątaniem w każdym budynku na rejony i za każdy rejon odpowiadają osoby wyznaczone do jego sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby nadzorującej jakość i czas świadczonych usług. Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca była w stałym kontakcie z osobami nadzorującymi wykonywanie usługi ze strony zamawiającego oraz aby osoba nadzorująca stawiała się na każde żądanie zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili jej telefonicznego powiadomienia. np.: w celu wspólnej kontroli jakości świadczonych usług lub uczestnictwa w kontrolach SANEPID-u. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania zamawiającemu miesięcznych harmonogramów (list) pracy osób sprzątających. Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy listę osób, które wykonywały w/w usługę w latach poprzednich. Zamawiający wymaga aby w pierwszej kolejności Wykonawca zatrudnił do wykonywania usługi osoby w listy pod warunkiem wyrażenia przez nie zgody na warunki zatrudnienia oferowane przez Wykonawcę. Zamawiający zaleca wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z budynkami w których ma być świadczona usługa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysiące zł) Wadium należy złożyć najpóźniej do 25.07.2013r. do godz. 10.00 Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skuteczne wniesione Zamawiający uzna wadium, które w wyznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zm). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego na nr konta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałbrzychu nr konta: 49 1060 0076 0000 3310 0019 3158 zaznaczeniem nazwy postępowania. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 4) Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 PZP. 5) Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełnienie tego warunku wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania ofert wstecz, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Za usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia zamawiający uzna usługę sprzątania budynków biurowych, szkół, uczelni lub budynków użyteczności publicznej która trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu i obejmowała swoim zakresem nie mniej niż 6000 m2 powierzchni -zgodnie z załącznikiem nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełnienie tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. W przypadku gdy wykonawca przedstawi polisę o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.