eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fredropol › Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Kupiatyczach i Rybotyczach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Fredropol: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Kupiatyczach i Rybotyczach
Numer ogłoszenia: 280732 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Fredropolu , Fredropol 15, 37-734 Fredropol, woj. podkarpackie, tel. 016 6719818, faks 016 6719818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Kupiatyczach i Rybotyczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w Kupiatyczach i Rybotyczach w zakresie: mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych - warstwa wiążąca, nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych - warstwa ścieralna, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Pzp, spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, posiadają pozwolenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania robót budowlanych, posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności dróg i mostów, Ocena spełniania powyżej wymienionych warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków: art. 22 ust.1 i, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wykaz podwykonawców zamówienia wraz z dołączonym ich oświadczeniami oferenta oraz wypisami z rejestrów handlowych, aktualne zaświadczenie z ZUS oraz Urzędu Skarbowego o braku zaległości w zobowiązaniach, aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 8, lub art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, wykaz osób odpowiedzialnych za nadzorowanie i kierowanie robót w branży budowlanej w zakresie dróg i mostów, kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie członkostwa z Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, udokumentują wraz z referencjami wykonane w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót o podobnym charakterze, kosztorys ofertowy, parafowany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminafredropol.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Fredropol 37-734 Fredropol 15 pok. nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Fredropol 37-734 Fredropol 15 pok. nr 6 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.