eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Lublin: zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części.
Numer ogłoszenia: 280725 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie , ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, fax. 081 5321743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części: Część I: wyciąg chemiczny - dygestorium i stół wyspowy do Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali:, Część II: wyciąg do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część III: maszyna do uzupełniania papieru do Pracowni Konserwacji Papieru, Część IV: nawilżacze i oczyszczacze powietrza wentylatorowe (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część V: mobilne osuszacze powietrza (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część VI: monitory środowiska (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa, Część VII: lampy z lupą (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa. 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi. 3.5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5. Wymieniony w załączniku nr 1 sprzęt, pochodzący od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego (art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych). 3.6. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych, dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 42.11.31.61 - Osuszacze 39.71.41.00 - Wywietrzniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 5.2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5.2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1.Oświadczenia: 6.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.6.1.Dokumenty wymagane w pkt 6.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 6.7.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 6.8.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zamkowa 9,20-117Lublin,po uprzednim dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie Muzeum lubza zaliczeniem pocztowym(5 zł+koszty wysyłki)albo na kontoBank Gospodarstwa Krajowego o/Lublin78113012060028907574200003.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: wyciąg chemiczny - dygestorium i stół wyspowy do Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali:,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: wyciąg do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: maszyna do uzupełniania papieru do Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: nawilżacze i oczyszczacze powietrza wentylatorowe (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: mobilne osuszacze powietrza (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: monitory środowiska (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: lampy z lupą (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 42.11.31.61-0, 39.71.41.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.