Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy:
1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy
2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach
3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach
4. Zespole Szkół w Rogoźnicy
5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach
6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu
Numer ogłoszenia: 280624 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 6. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Skazanych do celów przetargowych i zamówień publicznych,zaświadczenie o niekaralności 4. wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych w ostatnich trzech latach 2006-2008, 5. referencje potwierdzające, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, 6. kserokopie uprawnień osób przeznaczonych do wykonania zadania, 7. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji, 8. wykaz sprzętu do wykonania zamówienia wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych, 9. oferowaną cenę za 1 litr oleju opałowego w układzie: - cena netto - cena brutto - w tym podatku VAT, 10. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Skazanych do celów przetargowych i zamówień publicznych,zaświadczenie o niekaralności 4. wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych w ostatnich trzech latach 2006-2008, 5. referencje potwierdzające, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, 6. kserokopie uprawnień osób przeznaczonych do wykonania zadania, 7. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji, 8. wykaz sprzętu do wykonania zamówienia wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych, 9. oferowaną cenę za 1 litr oleju opałowego w układzie: - cena netto - cena brutto - w tym podatku VAT, 10. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21-560 Międzyrzec Podlaski
pok. nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.