Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Lubicz: Usługa edukacyjna dla uczniów SP nr 2 w Lubiczu Górnym i SP w Złotorii prowadzonych przez Gminę Lubicz - prowadzenie zajęć dodatkowych z uczniami klas I-III w ramach realizacji Projektu pn. Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania Uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko - Pomorskim realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 280496 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubicz, Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48566212100, faks +48566782122 , strona internetowa www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna dla uczniów SP nr 2 w Lubiczu Górnym i SP w Złotorii prowadzonych przez Gminę Lubicz - prowadzenie zajęć dodatkowych z uczniami klas I-III w ramach realizacji Projektu pn. Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania Uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko - Pomorskim realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 POKL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa edukacyjna dla uczniów SP nr 2 w Lubiczu Górnym i SP w Złotorii prowadzonych przez Gminę Lubicz - prowadzenie zajęć dodatkowych z uczniami klas I-III w ramach realizacji Projektu pn. Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania Uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko - Pomorskim realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 POKL polegajacych na: 1) zajęciach dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 2) zajęciach logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, 3) zajęciach z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, 4) zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie. Zamówienie zostało podzielone na części i zadania w następujący sposób: 1) zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: zadanie 1b Mali czytelnicy - grupa II SP nr 2 w Lubiczu Górnym, 2) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: zadanie 3a, 3b, 3c - grupy I, II, II SP nr 2 w Lubiczu Górnym, 3) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy: zadanie 5h - grupa I SP w Złotorii, zadanie 5i - grupa II w Złotorii, zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie: zadanie 8a Z muzyką i tańcem weselej grupa I SP nr 2 w Lubiczu Górnym, zadanie 8b Redaktor grupa II SP nr 2 w Lubiczu Górnym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z przepisami art. 66-68 ustawy. Wyboru trybu dokonano na podstawie art.5 ust.1a ustawy. Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone w art.62 ust. 1 lub art. 67 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności jeśli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2) naruszeniem dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym, 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zobowiązań. Uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki wobec przedmiotu zamówienia jest także to, że są to usługi o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z poz. 24 - usługi edukacyjne i szkoleniowe, wykazu usług o charakterze niepriorytetowym stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Nauczyciele zatrudnieni dotychczas w projekcie z przyczyn losowych lub zdrowotnych zrezygnowali z prowadzenia zajęć i nastąpiło rozwiązanie umowy. O rezygnacji poszczególnych nauczycieli organ prowadzący został poinformowany w dniach od 30.08 do 05.09 września. Z uwagi na termin wdrożenia projektu w obecnym roku szkolnym - wrzesień 2011-zastosowanie innego trybu może skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji Projektu na warunkach określonych umową. Ponadto najkorzystniej byłoby, gdyby zostali zatrudnieni nauczyciele szkoły, w której prowadzone są zajęcia z uwagi na możliwość organizowania zajęć bezpośrednio przed lub po lekcjach, z uwzględnieniem planu szkolnego, bez konieczności dodatkowego dowozu. Nie bez znaczenia są założenia Projektu, który zakłada, ze zajęcia w ramach Projektu będą stanowić kontynuację indywidualizacji pracy z uczniem na lekcji, zgodnie z diagnozą opracowaną przez zespół nauczycieli pracujących z uczniem, i że realizacja Projektu wpłynie na zmianę sposobu pracy szkoły, czyli nauczycieli w niej zatrudnionych. Powierzenie więc prowadzenia zajęć dodatkowych kadrze zatrudnionej w szkole będzie zgodne z założeniami Projektu. Poza tym nauczyciele zatrudnieni w szkole posiadają wymagane do pracy z dziećmi kwalifikacje i mogą się wykazać bardzo dobrą znajomością beneficjentów Projektu. Tak więc zatrudnienie nauczycieli szkół biorących udział w Projekcie zapewni celowe i oszczędne dokonywanie wydatków, a zastosowany tryb zamówienia zapewni terminową realizację Projektu na warunkach określonych umową.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: zadanie 1b
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Kaczmarek Kalina, Porzeczkowa 36, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
Część NR: 2 Nazwa: 3a, 3b, 3c
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Nawrat Magdalena, Silno 87K, 87-125 Osiek nad Wisłą, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
Część NR: 3 Nazwa: zadanie 5h, 5i
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Wiśniewski Robert, Broniewskiego 5B/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
Część NR: 4 Nazwa: zadanie 8a, 8b
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Drozdowska Dorota, Chrobrego 11/52, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV-VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.