eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Kozienice: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.
Numer ogłoszenia: 28039 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kozienicki , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117300, faks 48 6117306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego artykułów biurowych, papieru kserograficznego, tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów według wykazu ujętego w formularzach ofertowych (zał. Nr 1 i 2 do SIWZ) dostarczane do siedziby danej Jednostki organizacyjnej, która złożyła zamówienie częściowe w ciągu trzech dni od dnia otrzymania zamówienia telefonicznie lub faksem. Ceny na dostarczane artykuły i materiały przez cały okres realizacji umowy będą cenami stałymi (nie zmienią się w trakcie realizacji umowy) Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości i rodzaju zamawianego towaru dostosowując zamówienia do zaistniałych potrzeb w danym czasie. Wykonawca zapewnia, że oferowane artykuły i materiały są fabrycznie nowe, termin przydatności do użycia i gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Dostarczone towary będą w opakowaniach zapakowanych fabrycznie i spełniają wszystkie wymagania określone przez producentów. Ewentualne naprawy sprzętu (drukarki, kserokopiarki, faksy) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego. Dostawca zobowiązuje się do dostarczania tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek, które posiadają deklarację zgodności CE. Przy dostawie tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek każda Jednostka organizacyjna Powiatu Kozienickiego, która przyjmuje dostawę ma prawo zażądać dokumentów od producentów drukarek i kserokopiarek lub ich przedstawicieli potwierdzających zgodność dostarczanego towaru z drukarkami i kserokopiarkami, do których będą stosowane. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany bezpośrednio do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego na koszt wykonawcy; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Piotr Złotkowski. 2 I Liceum Ogólnokształcące w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Warszawska 19 NIP 812 10 55 659, Regon 000725163. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Jolanta Martynowska 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Zespół Szkół Nr 1 w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Warszawska 72, NIP 812 10 31 682 , Regon 000183839 dostawy . Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Anna Marchewka 5 Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28, NIP 812 167 80 30, Regon 670222836,. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór. 6 Powiatowy Urząd Pracy w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Zdziczów 1, NIP 812 17 34 685, Regon 671983690 Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Ewa Kwiecińska, Krzysztof Kulig 7 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Świerczewskiego 8a, NIP 812 17 36 017, Regon 671992045. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Sylwia Banaszek. Wykonawca po każdej dokonanej i potwierdzonej dostawie zamówionego towaru ma prawo wystawić fakturę za dostarczony towar. Fakturę należy wystawić na tę Jednostkę organizacyjną Powiatu Kozienickiego, która dokonała zamówienia i która jest zobowiązana do zapłaty za zamówiony towar z własnych środków finansowych w ciągu 30 dni od daty dostarczenie towaru i faktury. Dane do faktur poszczególnych Jednostek organizacyjnych zamieszczono powyżej w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnione formularze ofertowe dotyczące zadania, którego podejmuje się wykonać z cenami jednostkowymi oraz z ceną ofertową brutto za całość danej części zamówienia, o którą wykonawca się ubiega ( wg zał. Nr 1 i 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zadania ujętego w umowie, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT KOZIENICKI, ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:30, miejsce: POWIAT KOZIENICKI, ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego artykułów biurowych, papieru kserograficznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy tonerów i tuszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.