eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja budynku - zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Gliwice: : Modernizacja budynku - zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 280379 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252329 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. W. Wróblewskiego 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 12 13; 231 29 42, faks 32 231 12 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Modernizacja budynku - zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza szatniowo-sanitarnego sali gimnastycznej na parterze. W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany, z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - zastosuje się do zakazu wykonywania głośnych prace remontowych w czasie lekcji i w czasie przerw między lekcjami, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, cieplnej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, lub na podstawie porozumienia stron Krótki opis przedmiotu zamówienia: Remont zaplecza sali gimnastycznej(zespół szatniowo-sanitarny): - roboty demontażowe i rozbiórkowe, wykucia, przekucia, związane z kompleksowym remontem zespołu szatniowo-sanitarnego, - demontaż i ponowny montaż wentylacji mechanicznej zaplecza - demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych zaplecza szatniowego, - demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników centralnego ogrzewania - demontaż i ponowny montaż istniejących osłon grzejnikowych, - Usunięcie istniejącego podłoża i wykończenia ścian łaźni. - Demontaż armatury łazienkowej. - Demontaż wieszaków i ławeczek szatniowych. - Wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej - Ułożenie płytek ściennych i podłogowych przeciwpoślizgowych w pomieszczeniu łaźni i wc. - Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej - Montaż armatury ( natryski, umywalki) - Wykonanie osłony kanałów wentylacyjnych z płyty OSB. - Malowanie ścian i sufitów - Montaż wyposażenia - inne prace nie wymienione, a wynikające z dokumentacji przetargowej: specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, lub wynikające z wymogu kompleksowego remontu pomieszczeń i możliwości użytkowania Zestawienie powierzchni dla pomieszczeń zespołu szatniowo-sanitarnego: - zespół sanitarno-szatniowy: 3,1+21,3+4,4+ 16,2+18,6+2,9 = 66,50 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: -ZAŁĄCZNIK NR 7 - przedmiary robót -ZAŁĄCZNIK NR 8 - dokumentacja projektowa -ZAŁĄCZNIK NR 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja papierowa: dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dostępna jest za odpłatnością. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkowa odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK PROFI-BUD sp. z o.o., ul. Srebrna 4, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105173,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86927,56

  • Oferta z najniższą ceną: 86927,56 / Oferta z najwyższą ceną: 145000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.