eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa sprzętu i urządzeń do kontroli granicznej na drogowe przejścia graniczne województwa podlaskiego



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 28029

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa sprzętu i urządzeń do kontroli granicznej na drogowe przejścia graniczne województwa podlaskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewoda Podlaski, do kontaktów: Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i urządzeń do kontroli granicznej na drogowe przejścia graniczne województwa podlaskiego 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i urządzeń do kontroli granicznej na drogowe przejścia graniczne województwa podlaskiego wraz z przeszkoleniem pracowników. ZADANIE 1: 2 sztuki - urządzenie do badania autentyczności dokumentów typu VSC -4C lub równoważne ZADANIE 2: 5 sztuk - urządzenie do wykrywania fałszerstw dokumentów typu Prolab 1 lub równoważne ZADANIE 3: 1sztuka - aparat fotograficzny cyfrowy ZADANIE 4: radiotelefon nasobny - 15 sztuk, baterie do radiotelefonów - 30 sztuk ZADANIE 5: 1 sztuka - detektor CO 2 (CDU-440 lub równoważny) ZADANIE 6: 2 sztuki - mikrofon kierunkowy ZADANIE 7: 2 zestawy daktyloskopijne ZADANIE 8: 25 sztuk - lampa UV z zasilaniem bateryjnym ZADANIE 9: 2 sztuki - aparat fotograficzny cyfrowy ZADANIE 10: 10 sztuk - detektor przemytu ZADANIE 11: 1 sztuka - videoendoskop ZADANIE 12: 2 sztuki - detektor metali ZADANIE 13: 6 sztuk - czytnik paszportów typu VPR 451 lub równoważny ZADANIE 14: 6 sztuk - POCKET PC. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Międzynarodowe drogowe przejścia graniczne w Bobrownikach i Połowcach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 29.85.24.00 - Wykrywacze metalu Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu Oryginalny kod CPV: 33.45.10.00 - Aparaty fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne Oryginalny kod CPV: 32.23.60.00 - Radiotelefony Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.60.00 - Radiotelefony Oryginalny kod CPV: 32.34.10.00 - Mikrofony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.10.00 - Mikrofony Oryginalny kod CPV: 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia wadium. Kwota wadium: a) Zadanie 1: 8000,00 PLN b) Zadanie 2: 350,00 PLN c) Zadanie 3: 80,00 PLN d) Zadanie 4: 1100,00 PLN e) Zadanie 5: 250,00 PLN f) Zadanie 6: 80,00 PLN g) Zadanie 7: 250,00 .PLN h) Zadanie 8: 600,00 PLN i) Zadanie 9: 200,00 PLN j) Zadanie10: 10 000,00 PLN k) Zadanie 11: 4800,00 PLN l) Zadanie 12: 500,00 PLN ł) Zadanie 13 : 1100,00 PLN m) Zadanie 14: 550,00 PLN. W przypadku składania oferty na realizację więcej niż jednego zadania, wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów ustalonych dla wybranych zadań. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą odbędzie się fakturą VAT, którą zamawiający opłaci przelewem na wskazane w fakturze konto wykonawcy w ciągu 45 dni od daty jej otrzymania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający łącznie następujące warunki: 1) określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy, 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, które nabyli m.in. realizując w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności jak w niniejszym postępowaniu. Wymagane jest wskazanie co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze i złożoności jak w niniejszym postępowaniu, zrealizowanych w ciągu ostatnich 36 miesięcy, licząc do daty składania ofert, z podaniem daty wykonania, odbiorcy, wartości dostawy oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: listy referencyjne) 3) złożą oświadczenie o posiadaniu wymaganych przez prawo certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane lub odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie przez sprzęt wymogów, aprobat specyfikacji i norm określonych w art. 30 ust. 2 ustawy (oświadczenie powinno potwierdzać, że oferowany sprzęt spełnia wymogi stawiane przez przepisy prawa polskiego w zakresie umożliwiającym jego stosowanie na terenie RP i być podstawą do późniejszej legalizacji oraz pozwolenia na użytkowanie. Certyfikaty, które są wymagane, zostały wskazane przy opisie poszczególnych zadań.) 4) są uprawnieni do prowadzenia autoryzowanego serwisu (wymagane jest potwierdzenie odpowiednim dokumentem lub oświadczeniem) albo zapewnią wykonanie serwisu przez podmioty uprawnione do prowadzenia autoryzowanego serwisu (wymagane jest potwierdzenie odpowiednim dokumentem lub oświadczeniem) 5) udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż określony na poszczególne zadania, jak również dokonają czynności serwisowych w ramach gwarancji (czyli bezpłatnie) na warunkach określonych dla każdego zadania. Wykonawca zobowiązany jest do transportu sprzętu wymagającego naprawy na własny koszt do miejsca naprawy lub zobowiązany jest do naprawy sprzętu w miejscu jego użytkowania. W przypadku, gdy termin naprawy urządzeń będzie przekraczać 14 dni od daty zgłoszenia usterki, wykonawca przekaże użytkownikowi na żądanie zamawiającego zamiennie sprawny technicznie egzemplarz takiego urządzenia na czas naprawy 6) są wpisani do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej 7) Kierownictwo firmy wykonawcy nie było karane w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy 8) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 9) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 10) przedłożą sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedłożą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie umocowanych przedstawicieli każdego z wykonawców. 3. Stawiane warunki wymienione w rozdziale V ust. 1 będą oceniane na podstawie druku ZP:-14 (spełnia/nie spełnia). Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawcy. Wszelkie dokumenty, oświadczenia i certyfikaty muszą być w języku polskim lub muszą być przetłumaczone na język polski, potwierdzone pieczęcią tłumacza przysięgłego; instrukcja obsługi urządzeń musi być dostarczona w języku polskim. Brak któregokolwiek z oświadczeń i dokumentów wymienionych wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne, a wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja dotycząca kierownictwa firmy wykonawcy z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 5) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedłożą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie umocowanych przedstawicieli każdego z wykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, iż dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, które nabył realizując w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i złożoności jak w niniejszym postępowaniu. Do oświadczenia należy załączyć wskazanie co najmniej dwóch zrealizowanych w ciągu ostatnich 36 miesięcy, licząc do upływu składania ofert, zamówień o podobnym charakterze i złożoności jak w niniejszym postępowaniu, z podaniem daty wykonania dostawy, odbiorcy, wartości dostawy oraz dokumentów (np. listy referencyjne) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 2) oświadczenie lub odpowiedni dokument potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia autoryzowanego serwisu albo zapewnienie wykonania serwisu przez podmioty uprawnione do prowadzenia autoryzowanego serwisu (uprawnienia te muszą być potwierdzone odpowiednim dokumentem lub oświadczeniem), 3) oświadczenie o posiadaniu wymaganych przez prawo certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane lub odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie przez sprzęt wymogów, aprobat specyfikacji i norm określonych w art. 30 us,t 2 ustawy (oświadczenie powinno potwierdzać, że oferowany sprzęt spełnia wymogi stawiane przez przepisy prawa polskiego w zakresie umożliwiającym jego stosowanie na terenie RP i być podstawą do późniejszej legalizacji oraz pozwolenia na użytkowanie. Certyfikaty, które są wymagane zostały wskazane przy opisie poszczególnych zadań), 4) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące (oprócz zadania 9 - 12 miesięcy) oraz oświadczenie, że czynności serwisowe zostaną wykonane w ciągu 72 godzin od zawiadomienia przez zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RR.IX.322 - 20/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.07.2005, godzina 10:15, Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekt finansowany jest ze środków Funduszu Schengen Nr SCH/04.01.23.03. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 - Urządzenie do badania autentyczności dokumentów 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: urządzenie do badania autentyczności dokumentów typu VSC-4C lub równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 2 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 - Urządzenie do wykrywania fałszerstw dokumentów 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: urządzenie do wykrywania fałszerstw dokumentów typu Prolab 1 lub równoważne, o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 5 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 - Aparat fotograficzny cyfrowy 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: aparat cyfrowy o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 1 sztuka 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 - Radiotelefon nasobny i baterie do radiotelefonów 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Radiotelefon nasobny i baterie do radiotelefonów o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: radiotelefon: 15 sztuk, baterie: 30 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 - Detektor CO2 (CDU-440 lub równoważny) 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: detektor CO2 (CDU-440 lub równoważny) o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 1 sztuka 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 - Mikrofon kierunkowy 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: mikrofon kierunkowy o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 2 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura - Zestawy daktyloskopijne 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy daktyloskopijne o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 2 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 - Lampa UV z zasilaniem bateryjnym 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Lampa UV z zasilaniem bateryjnym o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 25 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 - Aparat fotograficzny cyfrowy 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat cyfrowy o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 2 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 - Detektor przemytu 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Detektor przemytu o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 10 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11- Videoendoskop 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Videoendoskop o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 1 sztuka 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 - Detektor metali 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Detektor metali o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 2 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 - Czytniki paszportów typuVPR lub równoważne 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czytniki paszportów o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 6 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 - POCKET PC 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: POCKET PC o parametrach nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: 6 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.