Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Choszczno: Zamówienie uzupełniające dla zadania : Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno
w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 280175 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Choszczno, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, faks 095 7659306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania : Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno w 2011 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające dla zadania : Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno w 2011 roku. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na usługi podstawowe. Szczegółowy zakres prac został wyszczególniony w załączniku do umowy - Szczegółowa oferta cenowa. W oparciu o ten załącznik Zamawiający dokonywać będzie zamówień na poszczególne zadania na podstawie odrębnych pisemnych zleceń określających szczegółowo zakres tych prac oraz terminy ich wykonania. Zlecanie wykonania poszczególnych prac odbywać się będzie w trakcie całego okresu objętego umową w miarę istniejących potrzeb Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REBUDROG Sp. z o.o., Rębusz, 73-240 Bierzwnik, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81016,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99650,76
Oferta z najniższą ceną: 99650,76 / Oferta z najwyższą ceną: 99650,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 68 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zaprosił Wykonawcę: firmę REBUDROG Sp. z o.o. Rębusz 73-240 Bierzwnik reprezentowaną przez Henryka Kolasę - prezesa zarządu do negocjacji w celu przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki. Podstawą do zaproszenia był art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapis specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszenia o zamówieniu dla zadania pn. Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Choszczno w 2011 roku, który przewidywał możliwość udzielenia przez Zamawiającego dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Po przeprowadzonych negocjacjach została podpisana umowa z firmą REBUDROG Sp. z o.o. Rębusz 73-240 Bierzwnik reprezentowaną przez Henryka Kolasę - prezesa zarządu dot. realizacji zamówienia uzupełniającego. Wartość ww. umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, zakres usług objętych zamówieniem uzupełniającym polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe, natomiast umowa podstawowa z wykonawcą została zawarta w dniu 24 czerwca 2011 r., tj. nie wcześniej niż 3 lata przed zawarciem umowy na zamówienie uzupełniające. Ponadto wyłonienie Wykonawcy umowy podstawowej nastąpiło w rezultacie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego. Istnieje więc uzasadnienie do udzielenia zamówienia uzupełniającego
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Sprzedaż Zamawiającemu fabrycznie nowego, nieużywanego przed dniem odbioru, 9-osobowego samochodu do przewozu pacjentów, wyposażonego w windę
- Przebudowę publicznej drogi gminnej nr 665044Z - ul. B. Chrobrego w Choszcznie na odcinku Klub Garnizonowy - Basen - II postępowanie
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Modernizacja odcinka drogi gruntowej ul. Prosta - budżet obywatelski Miasta Będzina
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
- Budowa dróg od Ronda Raciborskiego do skrzyżowania z ulicą Reja i do skrzyżowania z ulicą Rudzką w Żorach
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.