eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąwolnica › Dostawa i montaż urządzeń do oczyszczalni ścieków w Wąwolnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Wąwolnica: Dostawa i montaż urządzeń do oczyszczalni ścieków w Wąwolnicy
Numer ogłoszenia: 280141 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąwolnica , ul. Lubelska 39, 24-160 Wąwolnica, woj. lubelskie, tel. 081 8825072, fax. 081 8825072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawolnica.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do oczyszczalni ścieków w Wąwolnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż urządzeń do oczyszczalni ścieków w Wąwolnicy Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Węzeł mechanicznego oczyszczania 1.1. Wykonanie obejścia umożliwiającego awaryjne wyłączenie z pracy sita 1.2. Demontaż istniejących urządzeń 1.3. Dostawa i montaż sita 1.4. Automatyczna instalacja do dawkowania biopreparatu 2. Zbiornik retencyjny Dostawa i montaż systemu napowietrzania ścieków, zapewniającego wymieszanie i odświeżenie zawartości istniejącego zbiornika retencyjnego. 3. Reaktory biologiczne 3.1. Wymiana istniejących dmuchaw 3.2. Wymiana elementów systemu napowietrzania 3.3. Dostawa i montaż mieszadeł w reaktorach SBR 3.4. Dostawa i montaż elementów systemu automatyki Do obowiązków dostawcy należy również: - wykonanie niezbędnych prac elektrycznych, umożliwiających prawidłową pracę i sterowanie zamontowanymi urządzeniami - opracowanie nowej instrukcji obsługi oczyszczalni, uwzględniającej zamontowane urządzenia - szkolenie obsługi Szczegółowy zakres, opis i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy (urządzenia + montaż). W ramach gwarancji dostawca zobowiązuje się do nadzoru nad pracą oczyszczalni przez 12 miesięcy (kontrola parametrów pracy oczyszczalni - wykonanie raz w miesiącu analiz ścieków dopływających i odpływających z oczyszczalni w zakresie przynajmniej takim, jaki określony jest w obowiązującym Pozwoleniu wodno-prawnym, raz w miesiącu spotkanie z obsługą oczyszczalni i analiza parametrów pracy oczyszczalni, prowadzenie w razie potrzeby szkoleń uzupełniających w zakresie obsługi oczyszczalni ścieków)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesieć tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu wpłacając przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nałęczowie - nr konta: 55 8733 0009 0006 1160 2000 0020 lub w jednej z poniżej podanych form: -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w innych formach niż przelew pieniężny należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Wąwolnicy. Kasa czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 15.00; 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Kserokopia złożenia lub wpłaty wadium musi być załączona do oferty. 7. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zwrot bądź utrata wadium nastąpi zgodnie z ustawą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani się wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik robót w branży sanitarnej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadać łącznie co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót z zakresu inżynierii sanitarnej. Kierownik robót w branży elektroenergetycznej - niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadać łącznie co najmniej 5 letnie doświadczenie w robotach z zakresu branży elektroenergetycznej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i aktualnych wpisów do właściwych izb samorządowych. b)posiadać doświadczenie w wykonawstwie, tj. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. których przedmiotem była dostawa urządzeń dla oczyszczalni ścieków wraz z montażem lub budowa, rozbudowa, modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z dostawą urządzeń - każda o wartości co najmniej 700 000,- PLN brutto. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,- PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek. b)posiadać polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument ubezpieczenia o wartości min. 700.000, - PLN Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek. II.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą. III.Warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu jest wizja lokalna wraz z jej pisemnym potwierdzeniem przez Inwestora.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 2.Zestawienie rzeczowo- finansowe sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ wraz ze specyfikacjami technicznymi (parametrami) oferowanych urządzeń. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 załącznik nr 4. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i aktualnych wpisów do właściwych izb samorządowych, 5.Wykaz wykonanych robót sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają one z innych dokumentów rejestrowych. 7.Informację z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 10.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzając, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ). 12.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 13.Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł. 14.Oświadczenie z Urzędu Gminy o dokonaniu wizji lokalnej. 15.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, należy złożyć oświadczenie i dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy określonych w akcie rejestrowym. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawolnica.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wąwolnica ul. Lubelska 39 24-160 Wąwolnica pokój nr 14 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wąwolnica ul. Lubelska 39 24-160 Wąwolnica pokój nr 10 w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.