eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Roboty budowlane - remont budynku nr 6 w zakresie remontu pomieszczeń, remontu dachu, remontu elewacji, administrowanego przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 Dęblin, stanowiącego własność Skarbu Państwa - Nr 40/12/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Dęblin: Roboty budowlane - remont budynku nr 6 w zakresie remontu pomieszczeń, remontu dachu, remontu elewacji, administrowanego przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 Dęblin, stanowiącego własność Skarbu Państwa - Nr 40/12/N
Numer ogłoszenia: 280082 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228452 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont budynku nr 6 w zakresie remontu pomieszczeń, remontu dachu, remontu elewacji, administrowanego przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 Dęblin, stanowiącego własność Skarbu Państwa - Nr 40/12/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont budynku nr 6 w zakresie remontu pomieszczeń, remontu dachu, remontu elewacji, administrowanego przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 Dęblin, stanowiącego własność Skarbu Państwa. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do siwz tj.: a Przedmiarze Robót - załącznik Nr 2; b Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 3. Na zakres robót budowlanych składają się następujące roboty: Zakres 1 a. na dachach (na dachu budynku nr 6 oraz na dobudówce stołówki i hydroforni) w zakresie : - wymiany kratek wentylacyjnych, - wykonania izolacji czapek kominowych, - docieplenia ścian kominów techn. lekką - mokrą, - malowania kominów, - rozbiórki pokrycia dachowego z papy, -rozbiórki obróbek blacharskich, rynien rur spustowych i wykonaniu nowych, - pokrycia dachu papą termozgrzewalną, b. elewacji w zakresie: - montażu rusztowania, osłony stolarki okiennej i drzwiowej folią, - przygotowania podłoża pod nowy tynk nakrapiany, - odbicia tynków odparzonych ze ścian, wykonania nowych, - wymiany zniszczonych obróbek blacharskich, - malowania farbami gzymsów i ościeży okiennych, - wykonania tynku mozaikowego na cokole wokół budynku; c. wejścia do budynku, w zakresie: - skucia okładzin lastrykowych, - wymiany skrzydeł drzwiowych, - obłożenia płytkami powierzchni schodów, - wykonania nowej balustrady, d. szachtów piwnicznych okiennych w zakresie: - wykonania nowej podmurówki z cegieł klinkierowych, - malowania krat, e. wykonania opaski z kostki brukowej Zakres 2 a. klatek schodowych w zakresie: - wykucia balustrady stalowej, - wykucia i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - opalenia farby olejnej na ścianach, - rozbiórki posadzek z lastryko, zerwania cokolika cementowego, - zeskrobania i zmycia farby ze ścian i sufitów, - osłony okien i drzwi folią malarską, - zamurowania otworów, wykonania tynków, - wykonania nowych podłoży, gruntowania posadzek, - obłożenia płytkami powierzchni spoczników, biegów, posadzek, - szpachlowania i malowania ścian oraz sufitów, - wykonania lamperii technologią natrysku kropelkowego (tapety natryskowe), b. parteru - pomieszczeń WC i technicznych w zakresie : - wykucia i wymiany stolarki okiennej, - wymiany skrzydeł drzwiowych, - rozbiórki posadzek z lastryko, zerwania cokolika cementowego, - zeskrobania i zmycia farby ze ścian i sufitów, - osłony okien i drzwi folią malarską, - wykonania nowych podłoży, gruntowania posadzek, - szpachlowania i malowania ścian oraz sufitów, - malowania rur stalowych, - demontażu i montażu urządzeń sanitarnych, c. pomieszczenia stołówki, wydawania posiłków, zmywaka w zakresie: - wykucia i wymiany stolarki okiennej, - wymiany skrzydeł drzwiowych, - zeskrobania i zmycia farby ze ścian i sufitów, - osłony okien i drzwi folią malarską, - szpachlowania i malowania ścian oraz sufitów, - malowania rur stalowych, - obłożenia ścian glazurą oraz tynkiem mozaikowym, - obudowy wentylacji mechanicznej płytą g-k, d. I, II, III piętra w zakresie: - zerwania posadzki z płytek w pomieszczeniu pralni, - wykonania nowych podłoży, izolacji, - wykonania posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, - rozebrania ścian w umywalni według załącznika nr 2 do specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonania nowych ścianek z płyt laminowanych, - dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, - wymiany skrzydeł drzwiowych, wraz w wykonaniem nowych ościeży drzwiowych i uzupełnieniem posadzek z płytek oraz wykładzin PCV, e. inne : - wywiezienie gruzu z terenu budowy, - utylizacja materiałów: papa, stolarka. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, liczonej od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. 3. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu. Istnieje możliwość, aby wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert dokonali wizji lokalnej w budynku nr 6. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 06 lipca 2012 r. piątek o godz. 10.00 - do Wydziału Infrastruktury - budynek nr 287 - Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie, Lotnisko, do pokoju Nr 110. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest. p. Grażyna Łoboda tel. 81 551 79 19. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania części robót oraz skutki działania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wpisać do formularza oferty informacje w tym zakresie. 5. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 6. Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach j.t. Dz. U. z 2010 roku, Nr 185, poz. 1243, z późn. zm. Materiały pochodzące z rozbiórki - balustrady, ościeżnice, rury, grzejniki oraz materiały sanitarne Wykonawca zobowiązuje się przekazać do magazynu Zamawiającego - magazynu Wydziału Infrastruktury Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie na podstawie protokołu z demontażu. Ponadto Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty z utylizacji materiałów rozbiórkowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak, Curi-Skłodowskiej 18 lok. 303, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1024195,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 895578,17

  • Oferta z najniższą ceną: 895578,17 / Oferta z najwyższą ceną: 1079330,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.