eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Koszenie łąk, przygotowanie siana oraz dowóz i rozładunek siana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w sadach owocowych w ramach Projektu pn.Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Białowieża: Koszenie łąk, przygotowanie siana oraz dowóz i rozładunek siana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w sadach owocowych w ramach Projektu pn.: Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce
Numer ogłoszenia: 279998 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża , Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, faks 085 6812405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie łąk, przygotowanie siana oraz dowóz i rozładunek siana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w sadach owocowych w ramach Projektu pn.: Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie łąk, przygotowanie siana oraz dowóz i rozładunek siana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w sadach owocowych w ramach Projektu pn. Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce. Realizacja zadań w ramach Projektu pt. Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce, realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL02 Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów. 1. CZĘŚĆ I Koszenie łąk, przygotowanie siana oraz dowóz i rozładunek siana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w roku 2014 i 2015. Prace obejmują jednokrotne w ciągu roku skoszenie trawy na łąkach Nadleśnictwa Białowieża o powierzchni 34 ha w latach 2014 i 2015. Polegają one na skoszeniu trawy, rozrzucenie wałków powstałych po skoszeniu, przewracanie siana, zgrabienie w wałki suchego siana, zbiór siana luzem lub za pomocą przyczepy samozbierającej, dowóz siana do brogów wskazanych przez Zamawiającego i jego wyładunek lub złożenie siana w stogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Lp. Adres leśny Powierzchnia koszenia [ha] 1 01-02-2-04-248B -d -00 1,00 2 01-02-2-04-248B -k -00 1,10 3 01-02-2-04-248D -b -00 5,30 5 01-02-2-04-281D -c -00 0,40 6 01-02-2-04-312B -a -00 0,39 7 01-02-2-04-312D -h -00 0,72 9 01-02-2-04-339A -b -00 0,64 10 01-02-2-06-445D -f -00 4,75 11 01-02-2-06-470D -f -00 5,93 12 01-02-2-05-475A -n -00 0,97 14 01-02-2-05-475B -r -00 2,00 18 01-02-1-02-526A -d -00 3,40 19 01-02-1-02-526B -c -00 2,68 21 01-02-1-03-520D -o -00 0,20 23 01-02-1-03-580A -d -00 4,30 25 01-02-1-03-607B -b -00 0,22 Razem 34,00 ha 2. CZĘŚĆ II Zabiegi pielęgnacyjne w sadach owocowych. Prace obejmują wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w sadach owocowych na powierzchni 3,66 ha w latach 2014 i 2015. Polegać będą na usuwaniu chwastów wokół sadzonek i na międzyrzędach, kształtowanie pokroju drzewek, usuwanie nalotu gatunków drzew niepożądanych. Lp. Adres leśny Powierzchnia pielęgnacji [ha] 1 01-02-2-04-310A -f -00 0,25 2 01-02-2-04-339A -j -00 0,44 3 01-02-2-05-475B -g -00 0,50 4 01-02-1-01-453B -i -00 0,36 5 01-02-1-01-453B -f -00 0,50 6 01-02-1-01-501C -a -00 0,23 7 01-02-1-02-526A -d -00 0,20 8 01-02-1-02-525C -i -00 0,36 9 01-02-1-03-580A -h -00 0,54 10 01-02-1-03-546C -g -00 0,28 Razem 3,66 ha.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawierają wzóry umowów dla części I i II stanowiące załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Na podstawie art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia co do: a) zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadnionych potrzebą gospodarczą, warunkami klimatycznymi, uzasadnionymi potrzebami zamawiającego , działaniem siły wyższej, klęsk żywiołowych b) zmiany wysokości wynagrodzenia związanej ze zmianą ustawowych stawek podatku od towarów i usług, c) zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. d) możliwości zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: zmiany spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy w szczególności: wystąpienia klęsk żywiołowych, działaniem siły wyższej. e) możliwości wprowadzenia zmian osobowych: - Wprowadzenie podwykonawcy jeżeli wykonawca zadeklarował wykonanie zamówienia siłami własnymi możliwe będzie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę pod warunkiem, że zaproponowany Podwykonawca legitymuje się co najmniej takimi samymi uprawnieniami jakie posiada wykonawca. Zmiana podwykonawcy lub zmiana zakresu podwykonawstwa możliwa będzie wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wskazany podwykonawca posiada odpowiednie doświadczenie i uprawnienia wymagane do wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Warunki i zasady wprowadzania zmian a) Zmiana postanowień umowy będzie wprowadzana pisemnie, a Zamawiający będzie dążył do zawarcia porozumienia z drugą stroną umowy. b) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień zawartej umowy: a) Zamawiający/Wykonawca wnioskuje do Wykonawcy/ Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany; b) wskazuje przyczyny dokonania zmiany postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian c) uzasadnienie wprowadzanych zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności i itp.) d) wszelkie dokumenty związane z przewidzianymi zmianami wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białowieża ul. Wojciechówka 4 17-230 Białowieża tel. 085-68 12 405, fax. 085-68 12 410 e-mail: bialowieza@bialystok.lasy.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża ul. Wojciechówka 4 17-230 Białowieża Budynek A, Sekretariat pok.nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie łąk, przygotowanie siana oraz dowóz i rozładunek siana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w roku 2014 i 2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmują jednokrotne w ciągu roku skoszenie trawy na łąkach Nadleśnictwa Białowieża o powierzchni 34 ha w latach 2014 i 2015. Polegają one na skoszeniu trawy, rozrzucenie wałków powstałych po skoszeniu, przewracanie siana, zgrabienie w wałki suchego siana, zbiór siana luzem lub za pomocą przyczepy samozbierającej, dowóz siana do brogów wskazanych przez Zamawiającego i jego wyładunek lub złożenie siana w stogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Lp. Adres leśny Powierzchnia koszenia [ha] 1 01-02-2-04-248B -d -00 1,00 2 01-02-2-04-248B -k -00 1,10 3 01-02-2-04-248D -b -00 5,30 5 01-02-2-04-281D -c -00 0,40 6 01-02-2-04-312B -a -00 0,39 7 01-02-2-04-312D -h -00 0,72 9 01-02-2-04-339A -b -00 0,64 10 01-02-2-06-445D -f -00 4,75 11 01-02-2-06-470D -f -00 5,93 12 01-02-2-05-475A -n -00 0,97 14 01-02-2-05-475B -r -00 2,00 18 01-02-1-02-526A -d -00 3,40 19 01-02-1-02-526B -c -00 2,68 21 01-02-1-03-520D -o -00 0,20 23 01-02-1-03-580A -d -00 4,30 25 01-02-1-03-607B -b -00 0,22 Razem 34,00 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabiegi pielęgnacyjne w sadach owocowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmują wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w sadach owocowych na powierzchni 3,66 ha w latach 2014 i 2015. Polegać będą na usuwaniu chwastów wokół sadzonek i na międzyrzędach, kształtowanie pokroju drzewek, usuwanie nalotu gatunków drzew niepożądanych. Lp. Adres leśny Powierzchnia pielęgnacji [ha] 1 01-02-2-04-310A -f -00 0,25 2 01-02-2-04-339A -j -00 0,44 3 01-02-2-05-475B -g -00 0,50 4 01-02-1-01-453B -i -00 0,36 5 01-02-1-01-453B -f -00 0,50 6 01-02-1-01-501C -a -00 0,23 7 01-02-1-02-526A -d -00 0,20 8 01-02-1-02-525C -i -00 0,36 9 01-02-1-03-580A -h -00 0,54 10 01-02-1-03-546C -g -00 0,28 Razem 3,66 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.