eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Chorzów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.
Numer ogłoszenia: 279837 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie , ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ): www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje 2 zadania Zadanie I - materiały eksploatacyjne, dla sprzętu objętego gwarancją dla których Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty równoważnej, a wyłącznie materiały oryginalne 1. TONER Q7551X do drukarki HP LJ 3005D - ilość szacunkowa 28 2. TONER TK-440 do drukarki KYOCERA MITA FS-6950DN - ilość szacunkowa 2 szt. 3. TONER TK-120 do drukarki KYOCERA MITA FS-1030D - ilość szacunkowa 40 szt. 4. TONER TK-130 do drukarki KYOCERA FS-1028- ilość szacunkowa 210 szt. 5. TONER E260A11E do drukarki LEXMARK E-260- ilość szacunkowa 3 szt. 6. BĘBEN E260X22G do drukarki LEXMARK E-260- ilość szacunkowa 2 szt. 7. ZESPÓŁ DRUKUJĄCY PU-120 do drukarki KYOCERA FS-1030-ilość szacunkowa 4 szt. 8. TUSZ 018Y0342E do drukarki LEXMARK X6575-ilość szacunkowa 3 szt. 9. TUSZ 018YX143E do drukarki LEXMARK X6575-ilość szacunkowa 1 szt Zadanie II - materiały eksploatacyjne, dla sprzętu będącego poza gwarancją dla których Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej 1. DYSKIETKI 1,44MB VERBATIM 3,5 2HD, pakowane po 10 szt. w pudełkach plastikowych lub równoważny - ilość szacunkowa 20 pacz. 2. PŁYTA DVD-RW POJEMNOŚĆ 4,7 GB, PRĘDKOŚĆ ZAPISU CO NAJMNIEJ X 4, pakowane osobno w plastikowych pudełkach typu SLIM TDK lub równoważny -ilość szacunkowa 10 szt. 3. PŁYTA CD-R POJEMNOŚĆ 700 MB/80 MIN. PRĘDKOŚĆ ZAPISU CO NAJMNIEJ X52, pakowane po 50 szt. w plastykowych pudełkach TYPU SPINDLE TDK lub równoważny - ilość szacunkowa 100 pacz. 4. PŁYTA CD-RW POJEMNOŚĆ 700 MB/80 MIN. PRĘDKOŚĆ ZAPISU CO NAJMNIEJ X52, pakowane pojedynczo w plastikowych pudełkach TYPU SLIM TDK lub równoważny - ilość szacunkowa 100 szt. 5. SPRĘŻONE POWIETRZE - w sprayu do czyszczenia trudno dostępnych miejsc w klawiaturach, komputerach itp o poj. 400ml FELLOWES)lub równoważny - ilość szacunkowa 20 szt. 6. ŚCIERECZKI DO EKRANÓW - nasączone do czyszczenia powierzchni szklanych, monitorów ekranowych, skanerów op. a 100 szt. w tubie FELLOWES)lub równoważny -ilość szacunkowa 30 tub 7. PIANKA ANTYSTATYCZNA -do czyszczenia powierzchni plastikowych i metalowych, komputerów i urządzeń biurowych o poj. 400ml FELLOWES lub równoważny -ilość szacunkowa 30 szt. 8. BROTHER HL-5250DN -TONER TN-3170 lub równoważny- ilość szacunkowa 3 szt. 9. KYOCERA MITA FS-3900DN TONER TK-320 lub równoważny -ilość szacunkowa 5 szt. 10.KYOCERA MITA FS-3900DN BĘBEN ŚWIATŁOCZUŁY NR KAT.072F98EU lub równoważny- ilość szacunkowa 2 szt. 11. LEXMARK OPTRA E-340 TONER NR KAT. 34016HE 12A8405 lub równoważny - ilość szacunkowa 5 szt. 12. TALLY GENICOM 2265+ - TAŚMA 2265+, 2280+lub równoważna - ilość szacunkowa 20 szt. 13. HP LJ 1100 - TONER NR KAT.C4092A LUB RÓWNOWAŻNY - ilość szacunkowa 1 szt. 14. LEXMARK OPTRA E-310 -TONER NR KAT. 13T0301 lub równoważny- ilość szacunkowa 20 szt. 15. OKI OFFICE 86 -TONER CARTRIDGE TYPE 6 lub równoważny - ilość szacunkowa 5 szt. 16. OKI OFFICE 86 - BĘBEN OKI lub równoważny-ilość szacunkowa 3 szt. 17. BROTHER 2920 - BĘBEN DR-2000 lub równoważny-ilość szacunkowa 2 szt. 18. BROTHER 2920 - TONER TN2000 lub równoważny-ilość szacunkowa 5 szt. 19. CANON MP-810 - TUSZ CLI-8BK lub równoważny -ilość szacunkowa 5 szt. 20. CANON MP-810 - TUSZ CLI-5BK lub równoważny-ilość szacunkowa 5 szt. 21. KYOCERA FS-9100 - TONER TK - 70 lub równoważny-ilość szacunkowa 144 szt. 22. OKI-3321 - TAŚMA OKI MAT. NO. 09002303 lub równoważna-ilość szacunkowa 90 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 3 600 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia (jedno zamówienie-jedna umowa) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i spełniające niżej podane wymagania: - każde zamówienie było związane z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego lub biurowego - każde zamówienie było o wartości brutto tj. z podatkiem VAT min 150 000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) liczonej maksymalnie w okresie 12 miesięcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże: - iż posiada do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, (na formularzu oferty) iż posiada do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędną do wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ): www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Sekretariat, III piętro, pokój 328.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.