eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 205 osób w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Poznań: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 205 osób w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3.
Numer ogłoszenia: 279772 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ohp.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 205 osób w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 205 osób w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3. w następujących pakietach: PAKIET 1: OSZ Kępno: -Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych (15 osób), -Kurs komputerowy z elementami grafiki i projektowania stron www. (15 osób), -Dziennikarz/ reporter (radio, prasa, Internet, telewizja) (10 osób), PAKIET 2: OSZ Krotoszyn : -Przedstawiciel handlowy (7 osób), -Grafik komputerowy (7 osób), PAKIET 3: OSZ Turek : -Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych (20 osób), -Magazynier z obsługą wózków jezdniowych (15 osób), PAKIET 4: OSZ Grodzisk Wielkopolski : -Spawacz metodą TIG (12 osób), -Magazynier z obsługą wózków jezdniowych (12 osób), PAKIET 5: OSZ Ostrzeszów: -Magazynier z obsługą wózka jezdniowego (10 osób), -Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych ( 10 osób), PAKIET 6: OSZ Wolsztyn: -Blacharz budowlany + spawacz metodą MAG (5 osób), -Kelner/barman z obsługą kas fiskalnych (5 osób), -Operator wózków jezdniowych (10 osób), PAKIET 7:OSZ Śrem: -Magazynier z obsługą wózków jezdniowych (10 osób), -Kelner/barman z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych (12 osób), -Webmaster z grafika komputerową, e- sprzedażą i e- marketingiem 6 osób), PAKIET 8: OSZ Gniezno: -Magazynier z obsługą wózka jezdniowego (12 osób), -Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i elementami fakturowania (12 osób). W szkoleniach przewidziano udział łącznie 205 osób, od 18 do 25 roku życia, bezrobotnych, poszukujących pracy, nieaktywnych zawodowo o zróżnicowanym poziomie wykształcenia z wyjątkiem osób z wykształceniem wyższym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 szkoleń grupowych spełniających łącznie następujące warunki: -Szkolenia mieszczą się w obszarze szkolenia w zakresie umożliwiającym zdobycie umiejętności z zakresu w/w szkoleń. Przez obszar szkolenia Zamawiający rozumie obszary szkolenia wymienione w tabeli załączonej do wniosku o wpis do rejestru instytucji szkoleniowych określonego w załączniku do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365). -Przez szkolenie grupowe rozumie się grupy przynajmniej 10 osobowe. -Realizacja szkoleń musi być udokumentowana załączonymi listami referencyjnymi. W celu udokumentowania spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien udokumentować realizację co najmniej trzech szkoleń grupowych w ramach każdego szkolenia z wybranego przez siebie pakietu w ramach którego składał będzie ofertę w postępowaniu. Dodatkowo do każdego przedstawionego szkolenia Wykonawca winien załączyć list referencyjny lub protokół odbioru dokumentujący właściwe wykonanie usługi. Warunek dokumentujemy poprzez wypełnienie załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączenie listów referencyjnych bądź protokołów odbioru. Wykazanie warunku doświadczenia nie jest obligatoryjne dla szkolenia dziennikarz- reporter w ramach Pakietu 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada odpowiednie wyposażenie techniczne niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia. Warunek ten dokumentujemy poprzez wypełnienie Załącznika Nr 8 do SIWZ. Załącznik ten wypełniamy oddzielnie dla każdego szkolenia w ramach wybranego pakietu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Spełnienie warunku dokumentujemy poprzez złożenie kopii polisy spieniającej w/w warunki ( poświadczona za zgodność z oryginałem kopia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zaświadczenie o wpisie wykonawcy do ewidencji instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy. Spełnienie warunku dokumentujemy poprzez złożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Spełnienie warunku dokumentujemy poprzez złożenie kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ohp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotnicze Hufce Pracy ul. 28 Czerwca 1956 r., nr 211 61-485 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.