eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka › remont części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania magazynu i poddasza na trzy mieszkania w miejscowości Reptowo



Ogłoszenie z dnia 2006-05-29

POZYCJA 27973

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kobylanka: remont części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania magazynu i poddasza na trzy mieszkania w miejscowości Reptowo

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kobylanka, do kontaktów: Anna Pater, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5788521, fax 091 5788520, e-mail: anna_pater@kobylanka.pl, www.kobylanka.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania magazynu i poddasza na trzy mieszkania w miejscowości Reptowo. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na wyremontowaniu części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania magazynu i poddasza na trzy mieszkania w miejscowości Reptowo. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obręb Reptowo 10, działka 495, budynek nr 56, pow. Stargardzki, woj. zachodniopomorskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia ustalona została na 300 000 zł brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7; data rozpoczęcia: 12.07.2006; data zakończenia: 20.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a) Płatność faktur VAT za wykonanie robót w okresie 30 dni od daty wpływu do zamawiającego b) wykonanie minimum 60% robót na zadaniu inwestycyjnym siłami własnymi, tj. przy użyciu własnego sprzętu i pracowników - nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty c) potwierdzenie zrealizowania obiektu w terminie do 20.12.2006 r. d) W ostatnich 3 latach (lub z okresu działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lata) średnioroczne obroty wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych wykonanych siłami własnymi wynosiły 500 000 zł e) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 (trzech) inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Przez wykonanie rozumiane jest zakończenie lub zaawansowanie rzeczowe realizowanego zadania w wysokości 80% obiektów kubaturowych, f) kierownik budowy i kierownicy robót branżowych posiadają minimum 5 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy oraz udokumentują kierowania minimum 3 robotami o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamowienia g) legitymowanie się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 100 000 zł. Wybrany oferent ponadto będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia zgodnie z wymogami zawartymi w Projekcie umowy h) Dysponowanie środkami finansowymi własnymi lub kredytami w wysokości wystarczającej na pokrycie 2/12 wynagrodzenia proponowanego w ofercie w kwocie brutto.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.07.2006, cena - 100,00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, pok. nr 5.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.