eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na Przebudowę poddasza, dobudowę szybu windowego do ściany szczytowej oraz ocieplenie budynku dydaktycznego nr 5 ul. Prószkowska 76 w Opolu nr sprawy ZP/B/54/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Opole: Przetarg nieograniczony na Przebudowę poddasza, dobudowę szybu windowego do ściany szczytowej oraz ocieplenie budynku dydaktycznego nr 5 ul. Prószkowska 76 w Opolu nr sprawy ZP/B/54/2010.
Numer ogłoszenia: 279548 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Przebudowę poddasza, dobudowę szybu windowego do ściany szczytowej oraz ocieplenie budynku dydaktycznego nr 5 ul. Prószkowska 76 w Opolu nr sprawy ZP/B/54/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa poddasza, dobudowa szybu windowego do ściany szczytowej oraz ocieplenie budynku dydaktycznego nr 5 ul. Prószkowska 76 w Opolu Kod CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45313100-5 Instalowanie wind 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45321000-3 Izolacja cieplna 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45317300-5 Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: a) Projektu budowlanego - Załącznik nr 1a do SIWZ b) Projektu wykonawczego - Załącznik nr 1b do SIWZ c) Przedmiar robót - Załącznik nr 1c do SIWZ d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 1d do SIWZ e) Decyzja Prezydenta Miasta Opola z dnia 03.08.2010 NR 450/10 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę poddasza, dobudowę szybu windowego do ściany szczytowej oraz ocieplenie budynku dydaktycznego nr 5 w Opolu ul. Prószkowska 76 - Załącznik nr 1e do SIWZ f) Kolorystyka elewacji - Załącznik nr 1f do SIWZ 2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 5. Założenia do harmonogramu rzeczowo - finansowego. Harmonogram rzeczowo - finansowy należy sporządzić zgodnie z technologią wykonywania robót, obejmującą oferowaną kwotę z uwzględnieniem zakresu rzeczowego robót w rozbiciu na poszczególne miesiące realizacji. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-0, 45.26.25.00-6, 45.42.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.31.00-5, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.31.73.00-5, 45.31.43.20-0, 45.31.21.00-8, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości minimum 1 500 000 PLN (brutto) oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się roboty polegające na budowie lub remoncie budynku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 2 do SIWZ. b) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w załączniku nr 2 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (np. protokoły odbioru, referencje)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, posiadającym co najmniej dwuletni staż na tym stanowisku po uzyskaniu uprawnień, - kierownikami robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kierownicy ci muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz muszą być zrzeszeni w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony wg załącznika 3 do SIWZ. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 7 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji. 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) dokumentów wymienionych w pkt III 4.2 ogłoszenia, b) przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 9 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) zmiana osób, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadanych uprawnień, a w przypadku kierownika budowy również w zakresie posiadanego doświadczenia; zapis § 3 ust. 4 stosuje się odpowiednio. b) wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, dopuszcza się tylko w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (w szczególności w przypadku wystąpienia takich okoliczności jak: zmiany w dokumentacji projektowej, warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót) i jest możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody drugiej Strony umowy; c) skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy; d) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym możliwe są: - w przypadku zmian terminu realizacji umowy - zmiany takie wymagają zgody obu Stron umowy; - w szczególnie uzasadnionych przypadkach i mogą dotyczyć w szczególności zmian w kolejności realizacji poszczególnych robót - zmiany takie wymagają zgody drugiej Strony i nie mogą powodować pogorszenia jakości robót; e) zmiana warunków i sposobu odbioru robót jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy, i nie może powodować zmiany terminu realizacji umowy; f) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy; g) zmiana waluty, w jakiej następuje płatność, jest możliwa wyłącznie w przypadku, jeżeli zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w walucie PLN nie będzie możliwa z powodu przyjęcia przez Polskę waluty euro jako obowiązującego środka płatniczego; zmiana taka musi nastąpić na zasadach przepisów prawnych obowiązujących w tym zakresie oraz wymaga zgody obu Stron umowy; h) zmiana warunków płatności (np. zmiana terminów płatności, zmiany w zakresie płatności częściowych), jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy; i) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; j) zmiana zakresu robót (części zamówienia) powierzonych podwykonawcom, wskazanego w załączniku nr 1, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; k) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 4. W przypadku wystąpienia siły wyższej ( Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 i 4, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy. 6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 i 4, wymagają pisemnej opinii osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 203A 45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 12:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej, Opole ul. Mikołajczyka 5, pokój 203A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.