eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przebudowa ulicy Marynarki Polskiej w Gdańsku odcinek Reja - Wyzwolenia



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 27953

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: przebudowa ulicy Marynarki Polskiej w Gdańsku odcinek Reja - Wyzwolenia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, do kontaktów: Barbara Mańkowska, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758, e-mail: info@zdiz.gda.pl, www.zdiz.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Andrzej Lemański, Krystyna Siuzdak, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758, e-mail: info@zdiz.gda.pl, www.zdiz.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Marynarki Polskiej w Gdańsku odcinek Reja - Wyzwolenia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Marynarki Polskiej w Gdańsku na odcinku dł. 3,06 km od ul. Reja do ul. Wyzwolenia wraz z przebudową torowiska tramwajowego dł. 3,685 km pojedynczego toru , przebudową wiaduktu nad torami kolejowymi dł. 33,48 m i szer. całkowitej 33,10 m i mostu na potoku Strzyża dł. 7,2 m i szer. całkowitej 38,61 m oraz przebudową i rozbudową istniejącej infrastruktury uzbrojenia podziemnego. Realizację inwestycji przewiduje się w 5 odcinkach (zwanych również zadaniami). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.22.11.21 - Wiadukty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Marynarki Polskiej w Gdańsku na odcinku dł. 3,06 km od ul. Reja do ul. Wyzwolenia wraz z przebudową torowiska tramwajowego dł. 3,685 km pojedynczego toru , przebudową wiaduktu nad torami kolejowymi dł. 33,48 m i szer. całkowitej 33,10 m i mostu na potoku Strzyża dł. 7,2 m i szer. całkowitej 38,61 m oraz przebudową i rozbudową istniejącej infrastruktury uzbrojenia podziemnego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 26;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 250.000zł, zabezpieczenie należytego wykonania umowy 5%. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności - 30 dni od złozenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu może brać udział Wykonawca spełniający warunki: 1. określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp. 2.Wykoanawca robót drogowych, który posiada doświadczenie w realizacji zadań związanych z budownictwem drogowym wielobranżowym i wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat zrealizował (w tym budowa, przebudowa, remonty kapitalne) w generalnym wykonawstwie jako bezpośredni wykonawca co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość każdego z zadań nie może być mniejsza niż 25 mln. zł./PLN/, na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy wykaz zadań (według wzoru) zrealizowanych w ostatnich 5 latach potwierdzonych dokumentami np. referencjami, że zostały wykonane należycie. a). -Wykonawca/Podwykonawca robót mostowych wykaże doświadczenie w bezpośredniej realizacji(w tym: budowa, przebudowa, remonty kapitalne)w zakresie podstawowych robót mostowych przez wskazanie nie mniej niż 2 obiektów mostowych żelbetowych lub żelbetowych zespolonych, w tym jednego obiektu nad/pod czynnymi torami kolejowymi, w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentuje ich wykonanie z należytą starannością. Wartość zrealizowanych obiektów nie może być mniejsza niż 3,5 mln złotych /PLN/ każdy. Na potwierdzenie powyższego wykonawca załączy wykaz zadań zrealizowanych w ostatnich 5 latach potwierdzony dokumentami np. referencjami, że roboty zostały wykonane należycie. b).-Wykonawca/Podwykonawca robót torowych, wykaże się doświadczeniem w wykonywaniu robót torowych (w tym budowa, przebudowa, remonty kapitalne) - który zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat roboty torowe o łącznej wysokości nie mniejszej niż 5 mln. zł /PLN/. Na potwierdzenie powyższego wykonawca załączy wykaz zadań zrealizowanych w ostatnich 5 latach potwierdzony dokumentami np. referencjami, że roboty zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca wykaże: a). posiadanie wytwórni mas bitumicznych w odległości nie większej niż 30 km od miejsca budowy lub zagwarantuje dostęp do wytwórni ( z uwzględnieniem warunku dotyczącego odległości) w celu pozyskania masy bitumicznej w ilości zapewniającej sprawną realizację robót bitumicznych. Otaczarka do produkcji mas bitumicznych na gorąco z pełną automatyzacją - musi spełniać wymagania specyfikacji technicznej. b). posiadanie dwóch układarek mas bitumicznych (w tym co najmniej jedna na podwoziu gąsienicowym) dostosowanych do układania masy na szerokości roboczej co najmniej 7,0 m z elektronicznie regulowaną grubością rozściełanej warstwy nawierzchni. 4. Wymagany potencjał kadrowy jego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe zostały określone w SIWZ (dla kierownika budowy, kierowników robót: mostowych i pozostałych branż. 5. Wykonawca musi wykazać: a). - sumę przychodów za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi)w wysokości nie mniejszej niż 150 mln zł. b).- przedstawi aktualną, informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku bankowym (lub kredyt na rachunku bieżącym) nie mniejszą niż 1 mln zł lub zdolność kredytową, nie mniejszą niż 5 mln zł. c).- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy, bilanse wraz z rachunkiem zysków i strat za okres: 2002,2003,2004, informacje z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą posiadanie środki finansowe i/lub zdolność kredytową, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykazy zrealizowanych zadań zgodnie z SIWZ. Dokumenty np. referencje potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zadań. Wykaz potencjału technicznego zgodnie z SIWZ. Wykaz potencjału kadrowego zgodnie z SIWZ: uprawnienia, zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 46 - 44097 z dnia 05.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: sygn akt 6/B/NI/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - 2123 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie lub przelewem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 09:00, Siedziba zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36 80-254 Gdańsk budynek B pokój nr. 9.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport. 4) Informacje dodatkowe: Ponowna publikacja ogłoszenia w BZP, w związku z treścią poniżej. Informacja dla Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich numer referencyjny: 05-118478-001 (który należało powołać zgodnie z pismem z dn. 7.06.2005r Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich) -wcześniejsze ogłoszenie przesłane faxem dotarło nieczytelne. 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.