eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej pod nazwą Przełamać siebie - aktywizacja i integracja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- Poddziałanie 7.1.1.



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Wiśniowa: Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej pod nazwą Przełamać siebie - aktywizacja i integracja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 279520 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej , Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie, tel. 12 2714086 wew. 28, faks 12 2714550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug-wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej pod nazwą Przełamać siebie - aktywizacja i integracja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej- Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji- Poddziałanie 7.1.1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem kursów i szkoleń jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej zakresie określonym dla każdego kursu i szkolenia. Uzyskanie stosownych certyfikatów dyplomów potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. 2. Każde zamówienie zawiera w cenie: przeprowadzenie kursu w wymaganej ilości godzin, wszystkie niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne, serwis kawowy i ubezpieczenie uczestników. Potrzeby i ograniczenia: dopasowanie zajęć do możliwości czasowych uczestników 3. Miejsce kursu musi być łatwo dostępne, połączone komunikacją publiczną z Myślenicami gwarantującą uczestnikom udział wygodny udział w kursie. Podane miejsca należy traktować jako punkty odniesienia. 4. Wykonawca w formularzu oferty winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć. 5. Wykonawca ma przedłożyć harmonogram szkoleń/kursów szczegółowy program szkoleń/kursów, formy, metody szkolenia, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 6. Wykonawca zapewnia: salę szkoleniową, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe, odzież ochronną, (jeżeli wymagana tego specyfika kursu) dla uczestników, warunki w czasie szkoleń/ kursów zgodnie z przepisami BHP. 7. Wykonawca zapewni, ze program szkoleń/kursów zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szkolenia/kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydania stosownego dokumentu: certyfikatu. dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/kursu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U z 2006 r. Nr 31, poz. 216 ). Wydane certyfikaty lub inne zaświadczenia o zrealizowaniu danego kursu/szkolenia muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacje, że projekt był współfinansowany ze środków EFS. Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń/kursów tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń/kursów, kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji, kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem. Przedmiot zamówienia obejmuje: Cz. I - kurs opiekuna osoby starszej i/lub niepełnosprawnej 1) Zakres merytoryczny: np. techniki podnoszenia osoby leżącej aby nie narazić na uszczerbek swojego zdrowia, nauczyć się prawidłowego mierzenia ciśnienia, cukru, nauczyć się prawidłowo korzystać z wózka inwalidzkiego, nauczyć się poprawnie zmieniać pieluszki i podkłady, gdy osoba jest leżąca itp. z modułem Pierwszej Pomocy. 2) Koszt zawiera w sobie: niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne z modułem Pierwszej Pomocy. 3) Liczba godzin ok. 100 godzin. 4) Uczestnicy: 4 os. 5) Miejsce kursu: województwo małopolskie, powiat myślenicki lub porównywalne. Cz. II - sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej 1) Zakres merytoryczny: Kurs sprzedawcy i zdobycie umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych. 2) Koszt zawiera w sobie: badania lekarskie oraz egzamin z opłatą egzaminacyjną. 3) Liczba godzin - zgodnie z akt przepisami. 4) Uczestnicy: 2 os. 5) Miejsce kursu: województwo małopolskie, Kraków lub porównywalne. Cz. III - kurs komputerowy podstawowy przygotowujący do egzaminu ECDL 1) Zakres merytoryczny: Kurs komputerowy podstawowy przygotowujący do egzaminu ECDL (start). 2) Liczba godzin - wg przepisów dotyczących kwalifikacji kursu. 3) Uczestnicy: 1 os. 4) Miejsce kursu: województwo małopolskie, Kraków lub porównywalne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków nastąpi poprzez weryfikacje dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analizę dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analizę dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analizę dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikacje i analizę dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ug-wisniowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej, Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej, Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa, pok. Nr 10 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII -Promocja Integracji Społecznej-, Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji-, Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs opiekuna osoby starszej i/lub niepełnosprawnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres merytoryczny: np. techniki podnoszenia osoby leżącej aby nie narazić na uszczerbek swojego zdrowia, nauczyć się prawidłowego mierzenia ciśnienia, cukru, nauczyć się prawidłowo korzystać z wózka inwalidzkiego, nauczyć się poprawnie zmieniać pieluszki i podkłady, gdy osoba jest leżąca itp. z modułem Pierwszej Pomocy. 2) Koszt zawiera w sobie: niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne z modułem Pierwszej Pomocy. 3) Liczba godzin ok. 100 godzin. 4) Uczestnicy: 4 os. 5) Miejsce kursu: województwo małopolskie, powiat myślenicki lub porównywalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres merytoryczny: Kurs sprzedawcy i zdobycie umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych. 2) Koszt zawiera w sobie: badania lekarskie oraz egzamin z opłatą egzaminacyjną. 3) Liczba godzin - zgodnie z akt przepisami. 4) Uczestnicy: 2 os. 5) Miejsce kursu: województwo małopolskie, Kraków lub porównywalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs komputerowy podstawowy przygotowujący do egzaminu ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres merytoryczny: Kurs komputerowy podstawowy przygotowujący do egzaminu ECDL (start). 2) Liczba godzin - wg przepisów dotyczących kwalifikacji kursu. 3) Uczestnicy: 1 os. 4) Miejsce kursu: województwo małopolskie, Kraków lub porównywalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.