eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na modernizacji, remoncie i adaptacji części pomieszczeń budynku garażowego nr 2 - Protokół ZP-2/Nr 01/PN/07



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27924

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na modernizacji, remoncie i adaptacji części pomieszczeń budynku garażowego nr 2 - Protokół ZP-2/Nr 01/PN/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowa Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: Wiesław Malinowski, ul. Rycerska 10, 60-346 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8648827, 0697202711, fax 061 8663735, e-mail: przetarg@ratownictwo.med.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ratownictwo.med.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na modernizacji, remoncie i adaptacji części pomieszczeń budynku garażowego nr 2 - Protokół ZP-2/Nr 01/PN/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznan ul. Ryceska 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na modernizacji, remoncie i adaptacji części pomieszczeń budynku garażowego nr 2 na potrzeby podstacji transportu medycznego przy ul. Rycerskiej 10, które w II Etapie obejmują: roboty budowlane, roboty remontowe instalacji sanitarnych i co, roboty elektryczne oraz roboty teletechniczne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 4) do potwierdzenia potencjał kadrowy 5) do potwierdzenia opinią banku kredytującego o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) do potwierdzenia oświadczenie finansowe z ostatnich trzech lat lub okresu działalności określające obroty, zyski oraz zobowiązania i należności 7) do potwierdzenia o nie zaleganiu dokumentami wydanymi, stosownie przez właściwy Urząd Skarbowy oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8) do potwierdzenia osoby fizyczne o niekaralności, wypisem z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 9) do potwierdzenia osoby prawne, wypisem z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: nie dotyczy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: określa ściśle specyfikacja dostępna na stronie internetowej zamawiajacego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: określa ściśle specyfikacja dostępna na stronie internetowej zamawiajacego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określa ściśle specyfikacja dostępna na stronie internetowej zamawiajacego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ratownictwo.med.pl. Opłata: 180 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie totyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 11:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 12:00, pok. nr 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: złożona oferta musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.