eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bieżąca konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych, za które jest odpowiedzialny Zamawiający lub będących wynikiem aktów wandalizmu) oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) biurowego urządzenia wielofunkcyjnego Brother MFC-8380 DN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Kraków: Bieżąca konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych, za które jest odpowiedzialny Zamawiający lub będących wynikiem aktów wandalizmu) oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) biurowego urządzenia wielofunkcyjnego Brother MFC-8380 DN
Numer ogłoszenia: 279016 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262468 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych, za które jest odpowiedzialny Zamawiający lub będących wynikiem aktów wandalizmu) oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) biurowego urządzenia wielofunkcyjnego Brother MFC-8380 DN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych, za które jest odpowiedzialny Zamawiający lub będących wynikiem aktów wandalizmu) oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) biurowego urządzenia wielofunkcyjnego Brother MFC-8380 DN znajdującego się w siedzibie Klubu Integracji Społecznej MOPS w budynku na os. Górali 19 w Krakowie. 2. Wymieniane części mają być fabrycznie nowe. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy urządzenia objętego przedmiotem zamówienia i dokonywania jego napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. 4. Wykonawca ponosi koszty dojazdu do serwisowanego urządzenia, koszt robocizny oraz koszty wymienianych części. 5. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów ponad te, które wynikają z przelicznika: liczba kopii i cena za kopię. Wykonawca ma zapewnić sprawność urządzenia, bez przerw z zastrzeżeniem terminu niezbędnego dla dokonania naprawy lub wymiany materiałów. 6. Wykonawca, po dokonaniu naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych albo zużytych lub uszkodzonych części (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych za które jest odpowiedzialny Zamawiający lub będących wynikiem aktów wandalizmu), zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu stosowną kartę serwisową, w terminie do 3 dni roboczych od wykonania czynności serwisowych. 7. Wykonawca, w każdym ostatnim dniu roboczym miesiąca, dokona odczytu licznika urządzenia będącego przedmiotem usług serwisowych. Stan licznika ma być potwierdzony przez pracowników komórki organizacyjnej Zamawiającego, w której znajduje się urządzenie. Sporządzony dokument stanowi podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. Rozliczenie dokonywane będzie wg rzeczywistego przebiegu urządzenia, proporcjonalnie, np. przebieg 10 125 kopii - koszt = c.j./1 tys. szt. x 10,125 tys. szt. 9. Wszystkie wymieniane części mają być okazane użytkownikowi urządzenia, po wykonaniu usługi, pod rygorem nie wypłacenia wynagrodzenia. 10. Z uwagi na brak szczegółowej branżowej wiedzy z zakresu, którego dotyczy przedmiot zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku szczegółowego określenia zakresu zlecenia częściowego, a także pomyłki związanej z określeniem tego zakresu. 11. Wykonawca każdorazowo powinien skontaktować się z użytkownikiem urządzenia przed przyjazdem na miejsce. 12. Zamawiający wymaga, aby na zamontowane części Wykonawca udzielił gwarancji na okres ich trwałości wskazany w ofercie. W przypadku, gdy w rzeczywistości trwałość części będzie mniejsza niż 90% w stosunku do wskazanej w ofercie Wykonawca, w ramach gwarancji, każdorazowo wymieni część bezpłatnie. Dotyczy to również okresu po zakończeniu umowy. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 12-miesięcznej rękojmi na usługę częściową, licząc od dnia wykonania usługi. 14. Naprawy w ramach rękojmi i gwarancji mają być wykonywane bezpłatnie w terminie do 2 dni roboczych od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to także okresu po upływie terminu obowiązywania umowy. W przypadku nie zachowania tego terminu Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia usługi osobie trzeciej, na koszt Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CopyNet Sp. z o.o., ul. Drożyska 15, 31-988 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 811,80

  • Oferta z najniższą ceną: 811,80 / Oferta z najwyższą ceną: 811,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Proponowany tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami). Zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy - firmie CopyNet Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Drożyska 15. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.