eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostawa fabrycznie nowych samochodówśmieciarki o DMC do 7,5 tony i pojemności w przedziale od 6,5 m3 do 7,5 m3 oraz samochodu o DMC do 3,5 tony z skrzynią samowyładowczą z wywrotem trójstronnym w formie leasingu finansowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Ciechanów: Dostawa fabrycznie nowych samochodów: śmieciarki o DMC do 7,5 tony i pojemności w przedziale od 6,5 m3 do 7,5 m3 oraz samochodu o DMC do 3,5 tony z skrzynią samowyładowczą z wywrotem trójstronnym w formie leasingu finansowego
Numer ogłoszenia: 278693 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237063 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722242, faks 023 6722242 w. 105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunalny sp.zo.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych samochodów: śmieciarki o DMC do 7,5 tony i pojemności w przedziale od 6,5 m3 do 7,5 m3 oraz samochodu o DMC do 3,5 tony z skrzynią samowyładowczą z wywrotem trójstronnym w formie leasingu finansowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych samochodów: śmieciarki o DMC do 7,5 tony i pojemności w przedziale od 6,5 m3 do 7,5 m3 oraz samochodu o DMC do 3,5 tony z skrzynią samowyładowczą z wywrotem trójstronnym w formie leasingu finansowego I. Wymagania dotyczące leasingu 1. Okres leasingu - 60 miesięcy - 60 równych rat leasingowych. 2. Opłata wstępna do 5 % wartości netto przedmiotu zamówienia płatna w terminie 7 dni od daty podpisania umowy leasingu; opłata wstępna będzie posiadała charakter kaucji, która pod podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia zaliczona zostanie na spłatę pierwszych wymagalnych rat leasingowych. 3. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie trwania umowy leasingu. 4. Zapłata podatku VAT naliczonego od wartości netto zakupu przedmiotu zamówienia oraz od sumy odsetek z tytułu usługi leasingu finansowego nastąpi najpóźniej w terminie 21 dni od daty otrzymania stosownych faktur od Wykonawcy (Finansującego). 5. Preferowany termin płatności rat leasingowych - po 25 dniu miesiąca. 6. W okresie trwania umowy leasingu Zamawiający ponosi: a) Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela. b) Koszty rejestracji oraz podatku od środków transportowych na podstawie noty obciążeniowej od Wykonawcy (Finansującego), c) Koszty odpisów amortyzacyjnych. 7. Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingu i po zapłaceniu przez Zamawiającego wszystkich należności wynikających z umowy przedmiot leasingu staje się własnością Zamawiającego. 8. Opłata przeniesienia wartości końcowej - 5 % wartości netto przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na pobieranie dodatkowych opłat manipulacyjnych, prowizji oraz innych opłat związanych z uruchomieniem umowy leasingu. II. Wymagania dotyczące samochodów a) Produkt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. b) Zabudowa musie posiadać certyfikat CE i odpowiadać wytycznym 89/392 EWG, parametry skrzyni ładunkowej muszą spełniać parametry wg. EN 1501-1. c) Pojazdy muszą być kompatybilne w zakresie przeładowywania odpadów zebranych z pojazdu małego do dużego. d) Warunki techniczne oraz minimalne wyposażenie dla zabudowy samochodów śmieciarek: spełnienie parametrów Wykonawca potwierdza wypełniając specyfikację techniczno-eksploatacyjną - załącznik nr 1A (tabela a i b) 1B (tabela a i b) do SIWZ. 1. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wymagane okresy gwarancji - mechanicznej, bez limitu kilometrów, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. - na podwozia i kabiny: 36 miesięcy - na układy napędowe: 36 miesięcy - na zabudowy: 36 miesięcy 1) Naprawy gwarancyjne dokonywane będą zgodnie z kartą gwarancyjną. 2) Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym). 3) Żaden z oferowanych pojazdów nie jest prototypem. 4) Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się zapewnić samochód zastępczy bezpłatnie w razie ewentualnej awarii technicznej pojazdu na czas trwania naprawy powyżej 48 godzin. 5) W dniu dostawy Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osoby w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. 6) Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego. 7) W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim dotyczące pojazdów: 1. Faktura VAT 2. Książka pojazdu 3. Książka gwarancyjna 4. Wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdów skompletowanych lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia rejestracji pojazdów. 5. Katalog części zamiennych 6. Instrukcja obsługi i eksploatacji w formie papierowej w języku polskim (instrukcja zawierająca katalog części zamiennych, oraz ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach). 7. Zezwolenie - oświadczenie, producenta na zainstalowanie systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz systemu czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów wraz z urządzeniem do pomiaru paliwa (przez firmę zewnętrzną) bez utraty gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pekao Leasing Sp. z o.o., Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 804763,42

  • Oferta z najniższą ceną: 804763,42 / Oferta z najwyższą ceną: 804763,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.