eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Jarosławskiego i budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Jarosław: Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Jarosławskiego i budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 278646 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starostwo.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Jarosławskiego i budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Priorytet 2 Infrastruktura techniczna, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 500 000 euro. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na pięć zadań wyszczególnionych poniżej, których wykonanie odbywać się będzie na pięciu obiektach oraz w zakresie: 1)Zadanie Nr 1: I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu, ul. 3 Maja 4, 37 - 500 Jarosław (budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-78), a) ocieplenie stropodachu budynku szkoły, b) modernizacja instalacji grzewczej budynku szkoły; 2) Zadanie Nr 2: Zespół Szkół Drogowo - Geodezyjnych i Licealnych w Jarosławiu, ul. Św. Ducha 1, 37 - 500 Jarosław, a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły, b) modernizacja instalacji grzewczej budynku szkoły, c) remont elewacji (uzupełnienie ubytków, malowanie); 3) Zadanie Nr 3: Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 10, 37 - 500 Jarosław, a) modernizacja instalacji grzewczej budynku szkoły; 4) Zadanie Nr 4: Zespół Szkół i Placówek w Radymnie, ul. Złota Góra 13, 37 - 550 Radymno, a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły, b) ocieplenie stropów i stropodachów budynku szkoły, c) usunięcie i wymiana przeszkleń w budynku szkoły, d) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warsztatów, e) ocieplenie stropów i stropodachów budynku warsztatów, f) wymiana stolarki drzwiowej w budynku warsztatów; 5) Zadanie Nr 5:Powiatowy Urzędu Pracy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 2, 37 - 500 Jarosław (budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-58), a) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku, b) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, c) modernizacja instalacji grzewczej wraz z wymianą kotłowni budynku. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; 2) ocieplenie ścian zewnętrznych, stropów i stropodachów; 3) roboty murarsko - tynkarskie; 4) roboty malarskie w zakresie elewacji; 5) szklarskie w zakresie elewacji; 6) roboty instalacyjne w zakresie instalacji c.o.; 7) roboty instalacyjne w instalowania kotłów c.o.; 8) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Szczegółowy zakres ilościowych i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają: 1) Projekty Budowlano - Wykonawcze; 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Przedmiary Robót, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ, jako materiał pomocniczy. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) promować projekt poprzez: a) wykonanie i montaż własnym staraniem oraz na własny koszt pięciu tablic informacyjnych i pięciu tablic pamiątkowych (po jednym komplecie na każde zadanie), b) oznakowanie własnym staraniem oraz na własny koszt maszyn, urządzeń oraz innych rodzajów sprzętu i wyposażenia dostarczonych i/lub zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia za pomocą plakietek informacyjnych, których opisy i wzory zawiera Wyciąg z Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji (październik 2011), stanowiący Załącznik Nr 1A do SIWZ; 2) dokonać opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje i straże; 3) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 4) zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji; 5) właściwe postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w kwocie 65 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykażą dysponowanie: a) co najmniej jedną osobą posiadającą przewidziane przez przepisy prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) co najmniej jedną osobą posiadającą przewidziane przez przepisy prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykażą posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia w ofercie: 1) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów zawierających powyższe zobowiązania (oryginały); 2) oświadczenia Wykonawcy o charakterze stosunków, jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej; 3) oświadczenia Wykonawcy o zakresie i okresie udziału podmiotów, o których mowa powyżej przy wykonywaniu zamówienia. Inne dokumenty, jakie należy załączyć w ofercie w celu prawidłowego jej sporządzenia i złożenia, których złożenia wymaga Zamawiający zapisami SIWZ: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę /osoby/ umocowaną prawnie) Formularz Ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ: 2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę /osoby/ umocowaną prawnie) Formularz Cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2A do SIWZ, do którego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Kosztorysy Ofertowe (Kosztorys Ofertowy), które to dokumenty będą dokumentami pomocniczymi, służącymi wyliczeniu wartości robót dla poszczególnych zadań, rozliczeniu wykonanych robót budowlanych w przypadku rozwiązania umowy przed wykonaniem jej przedmiotu oraz wyliczeniu wartości ewentualnych robót dodatkowych; 3) wykonane/y i podpisane/y lub parafowane/y przez Wykonawcę (osobę /osoby/ umocowaną prawnie) Kosztorysy Ofertowe (Kosztorys Ofertowy) za pomocą których dokonano obliczenia ceny oferty, opracowane/y metodą szczegółową lub uproszczoną wg podstaw wyceny określonych w Projektach Budowlano - Wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiarach Robót oraz w oparciu o warunki podane w SIWZ i jej załącznikach, zawierające Tabele elementów scalonych; 4) dowód wniesienia wadium w postaci poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu lub kopii polecenia przelewu środków na rachunek Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 130), 37 - 500 Jarosław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 134 kancelaria), 37 - 500 Jarosław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Priorytet 2 Infrastruktura techniczna, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.