eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kotłowni w budynku pałacu w DPS w Krzesimowie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Mełgiew: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kotłowni w budynku pałacu w DPS w Krzesimowie
Numer ogłoszenia: 278530 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie , 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 4670541, faks 081 4670540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organziacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kotłowni w budynku pałacu w DPS w Krzesimowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prace wymienione w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyposażenia technologicznego kotłowni wodnej opalanej groszkiem Q=250 kW, a przede wszystkim: demontaż istniejących urządzeń, armatury, rurociągów i izolacji cieplnej, montaż dwóch kotłów węglowych z podajnikami automatycznymi na ekogroszek,montaż urządzeń, rurociągów i armatury niezbędnych do prawidłowej pracy i eksploatacji kotłowni, zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja cieplna rurociągów, Uruchomienie i regulacja pracy kotłowni. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do demontażu urządzeń w kotłowni, do zabezpieczenia obiektów DPS w Krzesimowie w dostawę ciepłej wody, poprzez montaż podgrzewacza pojemnościowego z dodatkowym wyposażeniem w grzałkę elektryczną o mocy nastawnej 6 KW. Projektem objęta będzie część budynku pałacu, zlokalizowanego w zespole dworsko-parkowym w Krzesimowie wpisanym do ewidencji zabytków, podlegającym ochronie konserwatorskiej. Obiekt pałacu i oficyny są wpisane do rejestru zabytków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Termin wniesienia wadium upływania w dniu 04 września 2009 r. o godz. 08.55. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu na konto DPS; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank PKO BP S.A. O/ Świdnik Nr konta 89 1020 3176 0000 5302 0013 8529. 6. W przypadku wnoszenia wadium: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), oryginały tych dokumentów muszą być dołączone do oferty w terminie składania wadium. 7. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego). 8. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, dysponują pracownikiem lub pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Spełnienie wymagań w podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano poniżej) a) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 PZP i w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w zw. z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującą współpracę wykonawców, spełniającą wymogi określone w art. 23 oraz art. 141 ustawy (np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 lit.: c) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V, pkt. 1, ppkt. b): zaświadczenie lub referencje dla firmy, potwierdzające że w okresie ostatnich pięciu lat robota budowlana o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia została wykonana należycie (z podaniem ich wartości, daty wykonania od - do oraz miejsca wykonania) e) aktualny dokument z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, że Kierownik budowy odpowiedzialny za prowadzenie robót jest jej członkiem i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; f) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały i technologie dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami -Załącznik Nr 3 do SIWZ, h) oświadczenie o utrzymaniu stałości wynagrodzenia ryczałtowego przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, i) oświadczenie o akceptacji projektu umowy i braku zastrzeżeń co do jej treści oraz zobowiązanie do jej podpisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, j) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, k) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, l) oświadczenie o uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty i zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, m) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, n) wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony w oparciu o przedmiar robót). 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ powinny być sporządzone według wzorów określonych przez Zamawiającego. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie dołączenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzesimow.domypomocy.pl www.przetargi.ipzp.pl/krzesimow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZESIMOWIE KRZESIMÓW NR 77 21-007 MEŁGIEW BUDYNEK ADMINISTRACJI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZESIMOWIE KRZESIMÓW NR 77 21-007 MEŁGIEW BUDYNEK ADMINISTRACJI.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.