eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › przebudowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 901 na odcinkach w km 4+700 do 6+600, 20+150 do 21+400, 22+816 do 24+700

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27852

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: przebudowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 901 na odcinkach w km 4+700 do 6+600, 20+150 do 21+400, 22+816 do 24+700

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, do kontaktów: Teresa Siotka, Sebastian Wilisowski, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352, e-mail: przetargi@zdw.opole.pl, www.zdw.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 901 na odcinkach w km 4+700 do 6+600, 20+150 do 21+400, 22+816 do 24+700. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: .Przebudowa nawierzchni drogi polegała będzie na : Odcinek drogi w km od 4+700 do 6+600 - frezowaniu kolein, - ścince pobocza gr. 5 cm, - rozebraniu nawierzchni gr. 6 cm (w miejscu występowania przełomów), - rozebraniu podbudowy z kruszywa kamiennego gr. do 25 cm (w miejscu występowania przełomów), - pogłębieniu koryta o 30 cm (w miejscu występowania przełomów), - wykonaniu warstwy odsączającej gr. 30 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna gr. 15 cm, warstwa górna 10 cm (w miejscu występowania przełomów), - wykonanie warstwy wiążącej gr. 6 cm (w miejscu występowania przełomów), - skropieniu nawierzchni emulsją, - wykonaniu wyrównania nawierzchni gr. do 2 cm, - ułożeniu geosiatki na połowie szerokości jezdni, - wykonaniu warstwy wiążącej gr. 5 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej 4 cm, - wykonaniu pobocza gr. 10 cm z tłucznia, Odcinek drogi w km od 20+150 do 21+400 - frezowaniu kolein, - ścince pobocza gr. 5 cm, - rozebraniu nawierzchni gr. 6 cm (w miejscu występowania przełomów), - rozebraniu podbudowy z kruszywa kamiennego gr. do 25 cm (w miejscu występowania przełomów), - pogłębieniu koryta o 30 cm (w miejscu występowania przełomów), - wykonaniu warstwy odsączającej gr. 30 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna gr. 15 cm, warstwa górna 10 cm (w miejscu występowania przełomów), - wykonaniu warstwy wiążącej gr. 6 cm (w miejscu występowania przełomów), - skropieniu nawierzchni emulsją, - wykonaniu wyrównania nawierzchni gr. do 2 cm, - ułożeniu geosiatki na połowie szerokości jezdni, - wykonaniu warstwy wiążącej gr. 5 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej 4 cm, - wykonaniu pobocza gr. 10 cm z tłucznia. Odcinek drogi od km 22+816 do 24+700 - frezowaniu kolein, - ścince pobocza gr. 5 cm, - rozebraniu krawężników betonowych, - rozebraniu nawierzchni gr. 6 cm (w miejscu występowania przełomów), - rozebraniu podbudowy z kruszywa kamiennego gr. do 25 cm (w miejscu występowania przełomów), - pogłębieniu koryta o 30 cm (w miejscu występowania przełomów), - ustawienie nowych krawężników betonowych, - wykonaniu warstwy odsączającej gr. 30 cm, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna gr. 15 cm, warstwa górna 10 cm (w miejscu występowania przełomów), - wykonaniu warstwy wiążącej gr. 6 cm (w miejscu występowania przełomów), - skropieniu nawierzchni emulsją, - wykonaniu wyrównania nawierzchni gr. do 2 cm, - ułożeniu geosiatki na połowie szerokości jezdni, - wykonaniu warstwy wiążącej gr. 5 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej 4 cm, - regulacji wysokościowej wpustów ulicznych, - wykonaniu pobocza gr. 10 cm z tłucznia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga wojewódzka nr 901 na odcinkach w km 4+700 do 6+600, 20+150 do 21+400, 22+816 do 24+700. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Jak w pkt. II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niżej wymienione warunki. 1. Potencjał kadrowy Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych poniżej stanowisk : a) kierownik robót - z co najmniej 5-letnim stażem i 5-letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót bitumicznych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów, b) majster robót - z co najmniej 3-letnim stażem i 5-letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót bitumicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. Potencjał sprzętowy Wykonawca musi posiadać w pełni sprawny niżej wymieniony sprzęt : - rozkładarkę do mas bitumicznych typu zagęszczanego - 2 szt. - frezarkę szerokości min. 1,0 m - 2 szt. - walce stalowy 10 Mg - 4 szt. - walec ogumiony - 4 szt. - skrapiarkę - 1 szt. - piłę do cięcia asfaltu - 1 szt. - szczotkę mechaniczną - szt 1, - koparkę o pojemności łyżki 0,2 m3 - 2 szt. - wytwórnię mas bitumicznych 100 Mg/h - 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 3 zadania w zakresie robót drogowych - dywanik z betonu asfaltowego o powierzchni 12 000 m2 każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. W terminie do 23 czerwca 2005r. do godz. 12:00 złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zawierający dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: 1/ Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo Zamówień Publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informację składają podmioty zbiorowe wymienione w art. 2 Ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661 z 2002r. z późniejszymi zmianami). 6/ Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku określonego w pkt. 1. 7/ Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 2. 8/ Wykaz robót drogowych (dywanik z betonu asfaltowego) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. od 1/ do 5/. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty załączone do wniosku (inne niż pełnomocnictwo) mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, o którym mowa wyżej. Wszystkie dokumenty winny być złożone w zaklejonej/zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego, oznaczonej napisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na przebudowę nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 901" Zamawiający przyzna punkty za spełnienie przez wykonawcę następującego warunku: Za każde wykonane zadanie ponad wymagane minimum, spełniające warunek pkt. 3., zamawiający przyzna wykonawcy 3 punkty. Do złożenia ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców z największą liczbą punktów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.