eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Roboty budowlano - remontowo - instalacyjne w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym Zadanie I - Wymiana stolarki budowlanej; Zadanie II -Rozbiórka zsypu węgla wraz z wymianą przyłącza kanalizacyjnego; Zadanie III - Wymiana wykładziny podłogowej i prace mal

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Racibórz: Roboty budowlano - remontowo - instalacyjne w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym Zadanie I - Wymiana stolarki budowlanej; Zadanie II -Rozbiórka zsypu węgla wraz z wymianą przyłącza kanalizacyjnego; Zadanie III - Wymiana wykładziny podłogowej i prace malarskie; Zadanie IV - Remont łazienek; Zadanie V - Wymiana instalacji elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 278429 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, fax. 032 4147334, 4152255 w. 42.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.oswnis.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - remontowo - instalacyjne w budynkach SOSWNiS w Raciborzu, w tym Zadanie I - Wymiana stolarki budowlanej; Zadanie II -Rozbiórka zsypu węgla wraz z wymianą przyłącza kanalizacyjnego; Zadanie III - Wymiana wykładziny podłogowej i prace malarskie; Zadanie IV - Remont łazienek; Zadanie V - Wymiana instalacji elektrycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, remontowych, konserwacyjnych i instalacyjnych w budynkach i na terenie SOSWNiS w Raciborzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań w ramach których, dopuszcza się składanie ofert częściowych. W tym: Zadanie I - 1) W budynku Szkoły Podstawowej (elewacje tylna i boczna), w budynku Sali Gimnastycznej i w budynku Portierni - wymiana starej, drewnianej stolarki okiennej, na okna z PCV wraz z wymianą podokienników wewnętrznych, wymiana drewnianych drzwi zewnętrznych oraz bramy garażowej; 2) W budynku Szkół Ponadgimnazjalnych - wymiana starej stolarki drzwiowej wewnętrznej na stolarkę drzwiową metalową. Zadanie przewiduje demontaż starej i dostawę nowej stolarki budowlanej, roboty w zakresie instalowania drzwi i okien i podobnych elementów, instalowanie wyrobów metalowych, roboty murarskie i murowe, roboty remontowe i renowacyjne, tynkowanie, roboty malarskie. Dla zadania I-Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na wymianie stolarki budowlanej w innych pomieszczeniach. Zadanie II - Rozbiórka zsypu węgla wraz z wymiana przyłącza kanalizacyjnego na terenie SOSWNiS. Zadanie przewiduje roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, roboty w zakresie usuwania gruzu, roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, roboty instalacyjne kanalizacyjne. Dla zadania II -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na rozbiórce wolnostojącego śmietnika. Zadanie III - W budynku Szkoły Podstawowej - wymiana wykładziny podłogowej i prace malarskie. Zadanie przewiduje zerwanie starej posadzki z tworzywa sztucznego, roboty remontowe i renowacyjne, pokrywanie podłóg wykładziną z tworzywa sztucznego, roboty malarskie. Dla zadania III -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, związanych z wymianą wykładziny podłogowej i malowaniu w innych pomieszczeniach. Zadanie IV - W budynku Internatu (budynku mieszkalnym) - remont łazienek. Zadanie przewiduje roboty budowlane w zakresie łazienek, prace rozbiórkowe, prace remontowo - modernizacyjne, licowanie podłóg i ścian, roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne. Zadanie V - w budynku Internatu (budynku mieszkalnym) - wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniu pracowni garncarskiej, w pomieszczeniach mieszkalnych II piętra oraz w korytarzu. Doposażenie rozdzielnicy RTG, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie głównej linii zasilającej, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd jednofazowych, instalacja obwodu trójfazowego zasilającego, wymiana instalacji p.poż. Dla zadania V -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na wymianie instalacji elektrycznej w innych pomieszczeniach. Wartość szacunkowa całego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11,ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie I - żądane wadium wynosi 4000 zł, Zadanie II - żądane wadium wynosi 1200 zł, Zadanie V - żądane wadium wynosi 1000zł . Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem składania ofert. Dla zadania III i IV - wadium nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na realizację jednego, dwóch bądź wszystkich zadań. Na realizację każdego z zadań Zamawiający wymaga złożenia osobnej oferty, wraz z wymaganymi dokumentami. O udzielenie każdej z części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału Wykonawcy muszą dostarczyć wraz z ofertą na: 1. Zadanie I: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 200 000,-zł brutto Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3) Wykaz pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z wyznaczeniem: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi. Do wykazu należy dołączyć kopie aktualnych dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia; 4) Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5) Polisę lub inny równoważny dokument ubezpieczeniowy na kwotę nie mniejszą niż 100000,- zł, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi obejmować okres nie krótszy niż termin realizacji zadania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył kopię dokumentu ubezpieczenia. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2.Zadanie II: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 50 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu robót w zakresie burzenia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą: być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3) Wykaz pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z wyznaczeniem: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami konstrukcyjno -budowlanymi, oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie kanalizacji wod - kan. Do wykazu należy dołączyć kopie aktualnych dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia; 4) Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 3.Zadanie III: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 30 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac malarskich i związanych z wykładaniem podłóg. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą: być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3) Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 4.Zadanie IV: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 20 000,- zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu prac remontowych, adaptacyjnych pomieszczeń łazienkowych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3) Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5. Zadanie V: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 50 000,-zł brutto Wykonawca winien wykazać, że wykonał prace polegające na wykonaniu robót związanych z wymianą instalacji elektrycznych . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dokumenty (np. referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3) Wykaz pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z wyznaczeniem: kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kopie aktualnych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia; 4) Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 6. Ponadto w przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1) Podmioty składające oferty wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać: a). informację, jakiego postępowania dotyczy, b). oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c). oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności wspólnej, d). wskazanie pełnomocnika, e). oznaczenie czasu trwania i zakres pełnomocnictwa. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkie upoważnione osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wypis do rejestru, wpis do ewidencji). 3) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy nie wydaje się ww. wymaganych dokumentów, wówczas Wykonawca składa dokumenty równoważne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605) 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z poświadczonym przez Wykonawcę, tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, lub pocztą elektroniczną e-mail: soswnis.l.kalinska@wp.pl..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz- - budynek główny -parter - sekretariat główny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Wymiana stolarki: 1) okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej (elewacje tylna i boczna), w budynku Sali Gimnastycznej, w budynku Portierni, 2) drzwiowej wewnętrznej (metalowej) w budynku Szkół Ponadgimnazjalnych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie przewiduje demontaż starej i dostawę nowej stolarki budowlanej. 1) W budynku Szkoły Podstawowej (na elewacji tylnej i bocznej), w budynku Sali Gimnastycznej i w budynku Portierni - wymianę starych, drewnianych okien, na okna z PCV, oraz wymianę podokienników wewnętrznych, drewnianych drzwi zewnętrznych i bramy garażowej; W tym: demontaż starej stolarki, dostawę i instalację nowej stolarki budowlanej, wykonanie nowych podokienników wewnętrznych granitowych, wykonanie niezbędnych zamurowań, napraw i uzupełnień tynków, malowanie ościeży po wymianie stolarki, usunięcie i utylizację materiałów z rozbiórki. 2) W budynku Szkół Ponadgimnazjalnych - wymianę starej stolarki drzwiowej wewnętrznej na stolarkę drzwiową metalową. W tym: demontaż starej stolarki drzwiowej, dostawę i montaż nowych drzwi stalowych obiektowych, wykonanie niezbędnych zamurowań, napraw i uzupełnień tynków, malowanie uzupełniające ościeży, usunięcie i utylizację materiałów z rozbiórki. Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik do SIWZ . Dla zadania I -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na wymianie stolarki budowlanej w innych pomieszczeniach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.11.60-3, 45.26.25.00-6, 45.11.12.20-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 42.22.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Rozbiórka zsypu węgla wraz z wymianą przyłącza kanalizacyjnego na terenie SOSWNiS;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie przewiduje roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, roboty w zakresie kanałów ściekowych oraz wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie rozbiórki zsypu węgla i wymianę biegnącego pod nim przyłącza kanalizacyjnego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik do SIWZ . Dla zadania II -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na rozbiórce wolnostojącego śmietnika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.12.20-6, 45.23.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Wymiana wykładziny podłogowej i prace malarskie w pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje zerwanie starej wykładziny z tworzywa sztucznego, zerwanie podłoża z płyt pilśniowych, ułożenie warstwy podposadzkowej z nowych płyt, wyłożenie posadzki wykładziną obiektową PCV, malowanie sufitów, ścian, lamperii i stolarki drzwiowej. Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik do SIWZ . Dla zadania III -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na wymianie wykładziny podłogowej i pracach malarskich w innych pomieszczeniach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Remont łazienek w budynku Internatu (budynek mieszkalny);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prace remontowo - modernizacyjne dotyczące łazienek. Likwidacja zróżnicowania poziomów posadzek w łazienkach, wymiana murowanych ścianek działowych na lekkie ścianki prysznicowe, wymiana pionów instalacyjnych (wodociągowy i kanalizacyjny), wymiana urządzeń sanitarnych, uzupełniające licowanie płytkami ścian i podłóg. Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik do SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.10-5, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Internatu (budynek mieszkalny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wymianę instalacji elektrycznej w pomieszczeniu pracowni garncarskiej, pokojach mieszkalnych II piętra i w korytarzu. Doposażenie rozdzielnicy RTG, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie głównej linii zasilającej, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd jednofazowych, instalacja obwodu trójfazowego zasilającego, wymiana instalacji p.poż. Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik do SIWZ . Dla zadania V -Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp, polegających na wymianie instalacji elektrycznej w innych pomieszczeniach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.