eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytuły › Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej przy OSP w Przytułach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Przytuły: Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej przy OSP w Przytułach
Numer ogłoszenia: 277870 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przytuły , ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, woj. podlaskie, tel. 086 2177013, faks 086 2177013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej przy OSP w Przytułach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac do wykonania: prace demontażowe i rozbiórkowe przy budynku . prace ziemne, fundamenty prace murowe, prace wykończeniowe, wykonanie ogrodzenia , wykonanie elewacji budynku, i ocieplenia budynku , wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , wymiana instalacji wodociągowo-sanitarnych, elektrycznych, c. o. i wentylacji, wymiana pokrycia dachowego, _ roboty drogowe,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wpłata wadium. a) Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych) do dnia 04.09.2009 roku do godziny 9:00. Na przelewie lub innym dokumencie wadium powinien być umieszczony tytuł: Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej przy OSP w Przytułach b) Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, 0poz. 1158, z późn zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, stosowną kwotę należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przytułach nr 20875200060130109420000050 c) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed złożeniem oferty a dowód jego wniesienia (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty, gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu. W przypadku, gdy wadium będzie wnoszone w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest oryginał wadium złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą jako załącznik do niej, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. Wadium musi być ważne i wiązać przez okres co najmniej 30 dni, licząc od upływu terminu dla składania ofert(okres związania ofertą); 2. Warunki zwrotu i utraty wadium określa art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Okres gwarancji Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczonej od dnia ostatecznego, potwierdzonego protokolarnie, odbioru robót podpisanego przez powołaną Komisję, w skład której wchodzą osoby obu stron. 3. Spełnienie warunków podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg. formularza nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VI. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 2, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są przedłożyć dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.(Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. e) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r. do 2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia ww. warunku Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozbudował, zmodernizował, wyremontował), co najmniej dwa obiekty o charakterze użyteczności publicznej wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda. Uwaga: Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny podlegać budynki ( Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz.690 z póź. zm.). Budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki opieki zdrowotnej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 3, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną wg. formularza nr 4, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wykazu osób, którymi dysponuje lub dysponować będzie wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do oferty załączyć należy aktualną kopię uprawnień budowlanych w branży: budowlanej oraz aktualny i ważny dokument potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: 1) kierownik budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a) legitymować się doświadczeniem zawodowym - w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy przy budowie lub przebudowie, co najmniej jednego budynku, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia, b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, c) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydanym przez tę jednostkę, W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, odpowiednio; wykaz osób i podmiotów sporządzony wg. formularza nr 5 i 6, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ lub wykaz osób i podmiotów sporządzony wg. wspomnianego formularza nr 5 i 6 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Odpowiednio; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzony wg. formularza nr 7, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ lub wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzony wg. wspomnianego formularza nr 7 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie dokumentów, z których wynikać będzie że: a) Posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Podwykonawcy W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części prac objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres prac, których wykonanie zamierza powierzyć. W tym celu należy wypełnić.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przytuly.powiatlomzynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytuły ul.Supska 10, 18-423 Przytuły pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, pokój nr 4-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 w ramach osi priorytetowej III. działanie Odnowa i rozwój wsi, działanie ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.