eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Dostawa nowego lekkiego samochodu dla ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Głowaczów: Dostawa nowego lekkiego samochodu dla ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie
Numer ogłoszenia: 277712 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego lekkiego samochodu dla ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy fabrycznie nowego (z 2009 r.) lekkiego samochodu do ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie o wyposażeniu zgodnym z warunkami minimalnymi dostawy samochodu zawartymi w specyfikacji technicznej samochodu, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna dla lekkiego samochodu ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie, gmina Głowaczów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Specyfikacja techniczna dla nowego lekkiego samochodu ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie gmina Głowaczów. 1. Pojazd pożarniczy powinien być zbudowany i wyposażony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej i Finansów oraz Sprawiedliwości, z dnia 24.11.2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, ABW, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowe, Służby celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 262 z 2004 r., poz.2615). 2. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji (świadectwo należy dołączyć do oferty). Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej (świadectwo należy dołączyć do oferty). Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z pozytywną opinią techniczną wydaną przez CNBOP zamiast świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej. 3. Podwozie z kabiną podwójną 3-drzwiową lub 4-drzwiową, na ramie posiadającej oryginalną homologację producenta podwozia. Przeszklenie w części osobowej. Przystosowany do przewozu co najmniej 5 osób. Podłoga kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Oświetlenie wewnętrzne włączane niezależnie dla tylnej i przedniej części kabiny po otwarciu drzwi, z możliwością włączania przy zamkniętych drzwiach. Uchwyty do trzymania dla wszystkich członków załogi z wyłączeniem kierowcy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu z drzwiami do przedziału załogi po obydwu stronach kabiny. 4. Nadwozie typu furgon, drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się co najmniej o kąt 180o, drzwi przedziału załogi umieszczone po prawej stronie pojazdu, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy, przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką, podłoga przedziału ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową, półki aluminiowe zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w sprzęt zgodnie z wymaganiami. 5. Wyposażenie: sygnały świetlne i dźwiękowe (belka świetlna na dachu pojazdu z min. 2 lampami błyskowymi koloru niebieskiego i napisem , lampa błyskowa z tyłu pojazdu, lampy pulsacyjne z przodu pojazdu), oświetlenie przedziału sprzętowego włączane z kabiny kierowcy, dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, układ kontroli trakcji (ESP lub odpowiednik), układ przeciwpoślizgowy (ABS lub odpowiednik), poduszka powietrzna dla kierowcy, maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 2000W zamocowany na stałe na pojeździe (wysuwany pneumatycznie), sterowany automatycznie. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu gruntu do reflektora nie mniej niż 4,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 (wg PN-92/E-08106). Wyciągarka elektryczna o sile uciągu minimum 3,5 tony, zamontowana z przodu przed zderzakiem, wyposażona w rolkową prowadnicę liny, pilot z przewodem. 6. Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg. 7. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu - minimum 3%. 8. Wymiary gabarytowe - długość max 5700 mm, wysokość max 2700 mm, szerokość max 2200 mm. 9. Silnik - wysokoprężny spełniający normy Euro-4 o mocy min. 85 KW. 10. Skrzynia biegów - zsynchronizowana, manualna 6 biegowa. 11. Napęd - min. 4x2, blokada mechanizmu różnicowego lub układ antypoślizgowy (ASR lub odpowiednik), ogumienie na obręczach 16. 12. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 13. Gwarancja min. 24 miesiące. 14. Pozostałe wymagania: odległość do najbliższego punktu serwisowego dla podwozia pojazdu: max 70 km. 15. Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mieni, a także zasad wydawania dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002), z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzącego w skład zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.3. Ponadto na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Pzp.(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia). 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: , na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1.1. Wypełniony formularz Zamawiającego - zał. 1 SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. .(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia). 1.4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 1.5. Wykaz podwykonawców - zał. nr 4 do SIWZ. 1.6. Specyfikację techniczną dostawy pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki pojazdu, typu oraz producenta. 1.7. świadectwo homologacji producenta podwozia pojazdu. 1.8. świadectwo dopuszczenia pojazdu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej. 1.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów ul. Rynek 35, pokój nr 3 lub 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów ul. Rynek 35, pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.