eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › remont oimieszczeń II i IV piętra budynku biurowego przy ul. Monte Cassino 2 w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-25

POZYCJA 27767

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koszalin: remont oimieszczeń II i IV piętra budynku biurowego przy ul. Monte Cassino 2 w Koszalinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych, do kontaktów: Ewa Dworakowska, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 342 20 66, fax 094 342 23 30, www.zbm.koszalin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont oimieszczeń II i IV piętra budynku biurowego przy ul. Monte Cassino 2 w Koszalinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń II i IV piętra budynku biurowym. Zakres robót: - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana łazienki II piętra - malowanie ścian i sufitów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Koszalin Al. Monte Cassino 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Remont budynku Zakres robót: - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana łazienki II piętra - malowanie ścian i sufitów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest - w tym okresie, nie mniej niż jedno zamówienie polegające na wykonaniu wewnętrznych robót ogólnobudowlanych w budynkach: biurowych lub hotelowo-usługowych, mieszkalnych wielorodzinnych, zbiorowego zamieszkania, w hotelach i budynkach zakwaterowania turystycznego, w ogólnodostępnych obiektach kulturalnych, budynkach o charakterze edukacyjnym, budynkach szpitali i zakładów opieki medycznej o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto (z VAT). - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2006, cena - 24,40 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 09:50. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 10:00, Zarząd Budynków Mieszkalnych Koszalin, ul. Połczyńska 24 lokal 301.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.