eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Organizacja festynu ekologicznego Magia żywiołów w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm-Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Chełm: Organizacja festynu ekologicznego Magia żywiołów w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm-Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Numer ogłoszenia: 277663 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm , ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, faks 082 5652254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja festynu ekologicznego Magia żywiołów w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm-Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja festynu ekologicznego Magia żywiołów w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm-Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zakres zamówienia obejmuje: Organizację festynu ekologicznego pn. Magia żywiołów Termin: 23-24 października 2010r. Uczestnicy: mieszkańcy Miasta Chełm Wykonawca przygotuje szczegółowy program i harmonogram spotkania i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu, w tym: 1) Zapewnienie obsługi technicznej festynu ekologicznego Magia żywiołów (2 dni): - wynajęcie zadaszonej sceny o wymiarach: wysokość (podłogi) od 1 m do 1,5 m; szerokość co najmniej 9 m; głębokość co najmniej 9 m, wysokość od sceny do dachu nie więcej niż 5 m, wysokość całkowita nie więcej niż 6,70 m, stabilne schody co najmniej z jednej strony sceny, - przygotowanie nagłośnienia o mocy minimum - 3 kW na stronę. Mikser cyfrowy min. 32 kanały, odsłuchy - minimum 10 szt. Na 5 niezależnych torach monitorowych o mocy minimum 400 W każdy. 15 szt. Mikrofonów wokalowych uznanej marki, na statywach. 4 mikrofony bezprzewodowe, zestaw mikrofonów do nagłośnienia instr. Perkusyjnych. 10 szt. Mikrofonów instrumentalnych. Obsługa - realizator dźwięku i 2 techników sceny. Wszystkie urządzenia elektryczne muszą posiadać stosowne atesty. - przygotowanie oświetlenia scenicznego minimum: 20 szt. PAR 64, 4 x PC - 1000 W. Oświetlenie widowni - 2 reflektory typu blinder. Wszystkie reflektory podłączone przez dimmery. Stół do sterowania. Wszystkie urządzenia elektryczne muszą posiadać stosowne atesty. - zapewnienie techniki scenicznej, - zapewnienie stanowiska dla realizatora nagłośnienia i oświetlenia, - wynajęcie agregatu prądotwórczego (parametry: min. 80kW, stabilizacja elektroniczna), - zapewnienie innego sprzętu niezbędnego wg Wykonawcy do realizacji i obsługi technicznej festynu - wynajęcie 10 szt. namiotów ze stolikami (min. wymiary namiotów 2m x 3m, stołów 1m x 1,5m), - ubezpieczenie festynu (zabezpieczenie imprezy pod względem bezpieczeństwa osób i mienia, medycznym, higieniczno - sanitarnym) - wynajem toalet przenośnych (4 kabiny standardowe i 1 kabina VIP każdego dnia), - zapewnienie transportu stołów, namiotów, sceny, nagłośnienie, oświetlenia, - wykonanie dekoracji sceny, - zatrudnienie dwóch konferansjerów, - zapewnienie usunięcia nieczystości oraz ich wywozu z terenu festiwalu. 2) Zorganizowanie Kącika sztabu kryzysowego prowadzącego akcję informacyjną o tematyce - Jak zachowywać się podczas klęsk żywiołowych. Przygotowanie punktów informacyjnych spółek miejskich zajmujących się utylizacją odpadów oraz punktów promocyjnych firm zajmujących się ekologicznymi źródłami energii (2 dni). 3) Przeprowadzenie akcji zbiórki odpadów podlegających specjalistycznej utylizacji, w której mieszkańcy miasta będą mogli wymieniać odpady (np. baterie, sprzęt rtv i agd) na grillowane w czasie festynu kiełbaski (2000 porcji przez 2 dni) - 2 dni. 4) Dzień pierwszy festynu - Dzień Ognia i Wody (23.10.2010r.) Miejsce: Park Miejski przy ul. Lubelskiej (1 dzień). Zorganizowanie festynu utrzymanego w stylistyce nawiązującej do kultury indiańskiej, jako ściśle powiązanej z naturą: - rozstawienie wioski indiańskiej, w której odbędą się zabawy oraz konkursy dla dzieci i dorosłych. - zorganizowanie pokazu tańca z ogniem - fireshow (czas 40 min.), - zorganizowanie koncertu muzyki świata i muzyki country (czas występu zespołów 60 min.), - zorganizowanie wyścigu miniaturowych łódek na pobliskiej rzece Uherce (10 szt. modeli), - przyprowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej dla osób z różnych grup wiekowych, (ufundowanie nagród o wartości nie przekraczającej 1000 zł tj.: zabawy i gry edukacyjne dla dzieci, książki i drobny sprzęt elektroniczny dla młodzieży i dorosłych), - wykonanie i zaprezentowanie modelu turbiny wodnej celem zaprezentowania możliwości pozyskiwania energii z wody. 5) Dzień drugi festynu - Dzień Ziemi i Powietrza. (24.10.2010r.) Miejsce: Park przy ul. Ks. Mrozka w Chełmie (1 dzień). Zorganizowanie wspólnego sadzenia drzew i krzewów w parku: - zakup sadzonek drzew i krzewów , - zakup osłon do ogrodzenia drzew, - zakup ziemi ogrodowej, - zakup nawozu, - wynajęcie zostanie koparka i samochodu ciężarowego. Wykaz drzew i krzewów stanowi załącznik do wzoru umowy. Organizacja festynu: - zorganizowanie koncertu 2 zespołów nawiązujących w swoich utworach do tematyki przyrodniczej (czas występu zespołów 60 min.), - zorganizowanie rodzinnych warsztatów wykonywania latawców z naturalnych materiałów (drewno, papier, włókna naturalne do wykonania min. 15 sztuk latawców), - przyprowadzenie konkursów o tematyce ekologicznej dla osób z różnych grup wiekowych, (ufundowanie nagród o wartości nie przekraczającej 1000 zł tj.: zabawy i gry edukacyjne dla dzieci, książki dla młodzieży i dorosłych), - przygotowanie i prezentacja programu rozrywkowo edukacyjnego dla dzieci o tematyce ekologicznej, połączonego ze wspólną zabawą, - wykonanie i zaprezentowanie modelu turbiny wiatrowej celem zaprezentowania możliwości pozyskiwania energii z powietrza, - zakup i ustawienie w parku: ozdobnych śmietniczek symbolizujących żywioły (12 sztuk o wymiarach co najmniej: wysokość 95 cm, szerokość 45 cm, długość 49 cm, pojemność 70 l, wykonane z betonu piaskowego z daszkiem ze stali lakierowanej, kolor szary, wolnostojące z możliwością zakotwiczenia, z namalowanymi symbolami 4 żywiołów), ozdobnych ławek (4 sztuki o wymiarach co najmniej: wysokość 80 cm, szerokość 65 cm, długość 210 cm, wykonane z betonu piaskowego siedzisko z listwy z drewna iglastego pokryte lakierobejcą wzmocnione stalą lakierowaną, kolor szary, montowane przez zabetonowanie elementów kotwiących, z namalowanymi symbolami 4 żywiołów), totemów czterech żywiołów (4 szt. wykonane z drewna o wysokości co najmniej 1,5 m, symbolizujące 4 żywioły). 6) Przeprowadzenie akcji promocyjnej projektu: - emisja 25 spotów w radio o zasięgu lokalnym (spot reklamowy prosty do 30; 1 lektor; tło muzyczne, treść spotu przygotuje Zamawiający), - opracowanie i emisja artykułów sponsorowanych w prasie o zasięgu lokalnym (w różnych gazetach o zasięgu lokalnym -płatnych i bezpłatnych; 6 emisji:ogłoszenie kolorowe, na dowolnej stronie o wielkości od 100 cm2 do 116 cm2 ), - druk plakatów promujących imprezy (40 szt., format A2+; typ papieru - kredowy powlekany; gramatura papieru - 150g-170g; kolor 4+0; rozdzielczość druku - nie mniej niż 300dpi; projekt graficzny plakatu przygotuje Zamawiający;)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczna i finansową Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z oferta stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2. Jeżeli najkorzystniejsza ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta Chełm, Wydział Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą, pok. nr 23A, ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter), ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm-Kowel współfinansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.