Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Gdynia: Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru biurowego, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych
Numer ogłoszenia: 277213 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru biurowego, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru biurowego, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Gdyni, zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ. 2. Materiały biurowe i eksploatacyjne będą nowe i w I gatunku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie składał zamówienia w formie telefonicznej, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU SAMFIX-PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. J., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65573,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79122,08
Oferta z najniższą ceną: 79122,08 / Oferta z najwyższą ceną: 80409,88
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę, ze względu na fakt, że przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Roboty remontowe dróg z podziałem na części:
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa szkiełek podstawowych, taśm barwiących i etykiet.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.