eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu oraz Oddziału Pediatrycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Warszawa: Dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu oraz Oddziału Pediatrycznego
Numer ogłoszenia: 277021 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu oraz Oddziału Pediatrycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu oraz Oddziału Pediatrycznego Szpitala im. Św. Rodziny. Zamówienie jest podzielone na 3 części: Część 1 zamówienia: Wykonanie i dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu według projektu przedstawionego w Załączniku do SIWZ, dostarczenie wykonanych mebli i pozostałych elementów wyposażenia do zamawiającego oraz ich montaż i rozstawienie we właściwych miejscach holu. Część 2 zamówienia: Wykonanie i dostawa 28 szt. szaf ubraniowych 50x60x200 cm oraz wykonanie i dostawa szaf kartotekowych: 2 szt. 43x50x170 cm, 5 szt. 43x50x110 cm i 4 szt. 43x30x140 cm według projektu przedstawionego w Załączniku do SIWZ. Część 3 zamówienia: Dostawa 22 szt. podwójnych szafek ubraniowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.17.10.00-1, 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości: dla części 1 zamówienia - co najmniej 400.000,00 zł, dla części 2 zamówienia - co najmniej 15.000,00 zł, dla części 3 zamówienia - co najmniej 10.000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej lub łącznie środków finansowych i zdolności kredytowej w wysokości podanej w warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu według projektu przedstawionego w Załączniku do SIWZ, dostarczenie wykonanych mebli i pozostałych elementów wyposażenia do zamawiającego oraz ich montaż i rozstawienie we właściwych miejscach holu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.17.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa szaf ubraniowych i kartotekowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa 28 szt. szaf ubraniowych 50x60x200 cm oraz wykonanie i dostawa szaf kartotekowych: 2 szt. 43x50x170 cm, 5 szt. 43x50x110 cm i 4 szt. 43x30x140 cm według projektu przedstawionego w Załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szafek ubraniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 22 szt. podwójnych szafek ubraniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.