eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa czytnika do mikropłytek z płynną regulacją długości fali

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Poznań: dostawa czytnika do mikropłytek z płynną regulacją długości fali
Numer ogłoszenia: 27699 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa czytnika do mikropłytek z płynną regulacją długości fali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytnika do mikropłytek z płynną regulacją długości fali z możliwością odczytu absorbancji fluorescencji i luminescencji wyposażony w płuczkę do mikropłytek. Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.50.00.00 - Maszyny i części specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 spełnia wymogi określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. udzieli min. 18 m-cy gwarancji na dostarczone urządzenie 3. złoży oświadczenie iż przedmiot dostawy odpowiada normom CE 4. załączy do oferty kopię certyfikatu jakości wystawionego przez producenta (ISO) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 7.4. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2) ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) 1) Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE, 2) ISO- certyfikat jakości wystawiony przez producenta- potwierdzony kopią dokumentu 5) OPIS MIN. PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO I PARAMETRÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 6 wpisuje parametry sprzętu, który zaoferował oraz podaje jego cenę, typ i producenta 6) ZAŁĄCZNIK NR 6 (załączono do SIWZ) ZESTAWIENIE PARAMETRÓW OCENIANYCH (załączono do SIWZ) Zestawienie parametrów technicznych podlegających punktacji a wchodzących w skład kryterium oceny oferty. 7) WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO ZAŁĄCZNIK NR 7 ( załączono do SIWZ) Wykonawca musi udzielić min. 18 m-cy gwarancji na dostarczone urządzenie, oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 7 8) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu . 9) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. parametry techniczne - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 2,40 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej Sektorowy program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1 rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.4 Wzmocnienie współpracy między sferą badawczo - rozwojową a gospodarką

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.