eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koprzywnica › Odbudowa odcinków dróg gminnych1. Odbudowa drogi gminnej nr 001271T Ciszyca-Kamieniec na odcinku od km 0+000 do km 1+190 2. Odbudowa drogi gminnej nr 001268T Łukowiec Wieś na odcinku od km 0+000 do km 0+550 3. Odbudowa drogi gminnej nr 4222022 Ciszyca- Łukowiec na odcinku od km 1+300 do km 1+700 4. Odbudowa drogi gminnej nr 001285 T Beszyce Dolne Wieś na odcinku od km 0+380 do km 0+430

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Koprzywnica: Odbudowa odcinków dróg gminnych: 1. Odbudowa drogi gminnej nr 001271T Ciszyca-Kamieniec na odcinku od km 0+000 do km 1+190 2. Odbudowa drogi gminnej nr 001268T Łukowiec Wieś na odcinku od km 0+000 do km 0+550 3. Odbudowa drogi gminnej nr 4222022 Ciszyca- Łukowiec na odcinku od km 1+300 do km 1+700 4. Odbudowa drogi gminnej nr 001285 T Beszyce Dolne Wieś na odcinku od km 0+380 do km 0+430
Numer ogłoszenia: 276775 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koprzywnica , ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8476602 w. 49, faks 015 8476610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koprzywnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa odcinków dróg gminnych: 1. Odbudowa drogi gminnej nr 001271T Ciszyca-Kamieniec na odcinku od km 0+000 do km 1+190 2. Odbudowa drogi gminnej nr 001268T Łukowiec Wieś na odcinku od km 0+000 do km 0+550 3. Odbudowa drogi gminnej nr 4222022 Ciszyca- Łukowiec na odcinku od km 1+300 do km 1+700 4. Odbudowa drogi gminnej nr 001285 T Beszyce Dolne Wieś na odcinku od km 0+380 do km 0+430.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie konstrukcji nawierzchni jezdni w następującej technologii: 1. Odbudowa drogi gminnej nr 001271T Ciszyca-Kamieniec na odcinku od km 0+000 do km 1+190 1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie - 766,66 m2 2. Ścinanie poboczy mechanicznie , grubość warstwy ścinanej 10 cm - 2380,00 m2 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0/63, grubość warstwy 15 cm- 766,66 m2 4. Profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo- asfaltową,w ilości średnio 3 cm - 4902,20 m2 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm - 4833,50 m2 6. Wykonanie poboczy obustronne kruszywem o ciągłym uziarnieniu 0-20, grubość warstwy po zagęszczaniu 8 cm - 1190,00 m2 2 . Odbudowa drogi gminnej nr nr 001268T Łukowiec Wieś na odcinku od km 0+000 do km 0+550 1. Ścinanie poboczy mechanicznie , grubość warstwy ścinanej 10 cm - 550,00 m2 2. Wykonanie wykopów mechanicznie - 50,00 m3 3. Profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo- asfaltową,w ilości średnio 3 cm - 2233,00 m2 4. Profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo- asfaltową,w ilości średnio 3 cm - pobocza bitumiczne 550,00 m2 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm - 2200,00 m2 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm - pobocza bitumiczne 550,00 m2 3. Odbudowa drogi gminnej nr 4222022 Ciszyca-Łukowiec Ciszyca-Kamieniec na odcinku od km 1+300 do km 1+700 1. Ścinanie poboczy mechanicznie , grubość warstwy ścinanej 10 cm - 600,00 m2 2. Profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką grysowo- asfaltową,w ilości średnio 3 cm - 1674,00 m2 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm - 1650,00 m2 5. Wykonanie poboczy obustronne kruszywem o ciągłym uziarnieniu 0-20, grubość warstwy po zagęszczaniu 8 cm - 225,00 m2 4.Odbudowa drogi gminnej nr 001285 T Beszyce Dolne Wieś na odcinku od km 0+380 do km 0+430 1. Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40cm - 20,00 m 2. Wykonanie wykopów mechanicznie - 89,00 m3 3. Umocnienie skarp płytami ażurowymi 50x75x7 cm - 81,00m2 4. Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych : fawa fundamentowa z pospółki + rury żelbetowe o średnicy 80 cm -20,00m 5. Wykonanie ścianek czołowych przepustów o średnicy 80 cm- 4,11m3 6. Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych : fawa fundamentowa z pospółki + rury żelbetowe o średnicy 100 cm-2,50 m3 7. Wykonanie ścianek czołowych przepustów o średnicy 100 cm- 4,22 m3 8. Wykonanie poboczy i zjazdu z kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0-20 stabilizowanego mechanicznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 54,00 m2 Szczegółowy zakres zamówienia określa kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2.) Wzór umowy A.3) Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koprzywnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Koprzywnicy ul. 11-go Listopada11 27-660 Koprzywnica pokój Nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Koprzywnicy ul. 11-go Listopada11 27-660 Koprzywnica pokój Nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.