eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz materiałów promocyjnych dla Centrum Współpracy Polska-Chiny Instytutu Konfucjusza Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/63/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Opole: Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz materiałów promocyjnych dla Centrum Współpracy Polska-Chiny Instytutu Konfucjusza Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/63/2010)
Numer ogłoszenia: 276681 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Stanisława Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, faks 077 4006294, 4556080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz materiałów promocyjnych dla Centrum Współpracy Polska-Chiny Instytutu Konfucjusza Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/63/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 i Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz materiałów promocyjnych dla Centrum Współpracy Polska-Chiny Instytutu Konfucjusza Politechniki Opolskiej, tj.: a) część I - Tytuł projektu: Budowa skrzydła dydaktycznego budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicy Katowickiej 48. Oś priorytetowa RPOP.05.00.00 - Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe, Działania RPOP.05.01.00 - Wsparcie infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie RPOP.05.01.01 - Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.01-16-001/10-00. b) część II - Tytuł projektu: Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej. Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Nr umowy UDA - POKL.04.01.01-00-083/09-00. c) część III - Tytuł projektu: Kreator młodych talentów. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Nr umowy POKL.09.01.02-16-079/09-00. d) część IV - Politechnika Opolska, Centrum Współpracy Polska-Chiny, Instytut Konfucjusza..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.45.91.00-3, 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-3, 30.19.21.21-5, 30.19.97.00-7, 30.23.46.00-4, 30.23.72.20-7, 31.52.32.20-0, 37.82.21.00-7, 72.40.00.00-4, 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w częściach II, III i IV. 2 Przystępując do przetargu w części I każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 800 zł (słownie złotych: osiemset). 3. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych w części I każda dostawa o wartości brutto powyżej 30 000 zł, w części II każda dostawa o wartości brutto 3 000 zł., natomiast w części III i IV każda dostawa o wartości brutto 15 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a)wykazu minimum 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych w częś i I każda dostawa o wartości brutto powyżej 30 000 zł, w części II każda dostawa o wartości brutto 3 000 zł., natomiast w części III i IV każda dostawa o wartości brutto 15 000 zł., wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Jeżeli wykonawca wykaże dwie dostawy o wartości powyżej 30 000 zł spełni warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia we wszystkich częściach zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 4 do SIWZ; 2. Kalkulacja cenowa, sporządzoną w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a, 1b, 1c , 1d (odpowiednio dla danej części zamówienia I, II, II i IV) do SIWZ, 3 Wykaz rzeczowy zawierający opis techniczny zgodny z wymaganiami zamawiającego opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ (np. rodzaj materiału, wymiary, nazwa modelu i/lub producenta i/lub zdjęcia lub rysunki) oraz ewentualnie foldery, prospekty, katalogi, oferowanych artykułów; zaleca się aby wykonawca przygotował wykaz rzeczowy uwzględniając kolejność pozycji materiałów określonych w załączniku nr 1a, 1b. 1c, 1d do SIWZ; dopuszcza się również złożenie jednego dokumentu , stanowiącego jednocześnie kalkulację oraz wykaz rzeczowy- ppkt b) i c), 4. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą -kserokopia aktualnego odpisu działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu wykonawcy lub reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych lub składanych łącznie z ofertą. 6. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 7 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia oświadczenia tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub innego pisemnego zobowiązania tych podmiotów (np. umowa cywilno-prawna, oświadczenie), potwierdzającego, że oddadzą do dyspozycji wykonawcy zasoby o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana w zakresie rodzajów i jakości dostarczanych materiałów promocyjnych jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy zmiana ta ma powodować polepszenie jakości dostarczanych materiałów promocyjnych; Zmiana taka wymaga zgody obu Stron umowy; b) Zmiana w zakresie rozliczeń finansowych, sposobu lub terminu płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; c) Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Zamawiającego, będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy; d) Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy, będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy; e) Skrócenie terminów realizacji umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. f) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; g) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; i) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 203A 45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 203A 45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: część I - Tytuł projektu: Budowa skrzydła dydaktycznego budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej w Opolu przy ulicy Katowickiej 48. Oś priorytetowa RPOP.05.00.00 - Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe, Działania RPOP.05.01.00 - Wsparcie infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie RPOP.05.01.01 - Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.01-16-001/10-00. część II - Tytuł projektu: Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej. Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Nr umowy UDA - POKL.04.01.01-00-083/09-00. część III - Tytuł projektu: Kreator młodych talentów. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Nr umowy POKL.09.01.02-16-079/09-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: częsć I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica informacyjna, baner reklamowy, tablica pamiatkowa, ulotki promocyjno-informacyjne, plakaty promocyjne, broszury infromacyjne, naklejki informacyjne, teczki firmowe, segregatory, katerczki, pendrive-y, długopisy, opracowaie i obsługa strony internetowej, projekty ogłoszeń prasowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 72.40.00.00-4, 79.34.22.00-5, 31.52.32.00-0, 30.19.97.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-3, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.45.91.00-3, 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulki polo, torby papierowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.30.00-2, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pen drive-y, koszulki, breloki, zestaw kredek, smycze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.23.46.00-4, 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: częsć IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dlugopisy, teczki formowe, podkładki pod mysz, inne gadżety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 30.23.72.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.