Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Brwinów: Część nr 1.
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Brwinów z odpadów niesegregowanych (zmieszanych) wraz z wynajmem i wymianą kontenera (odpady niesegregowane/ zmieszane, wielkogabaryty, zużyte opony) - kody odpadów 20 03 01, 20 03 07, 16 01 03.
Część nr 2.
Wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Brwinów w 2014 roku.
Część nr 3.
Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Brwinów w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 276347 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Brwinów z odpadów niesegregowanych (zmieszanych) wraz z wynajmem i wymianą kontenera (odpady niesegregowane/ zmieszane, wielkogabaryty, zużyte opony) - kody odpadów 20 03 01, 20 03 07, 16 01 03. Część nr 2. Wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Brwinów w 2014 roku. Część nr 3. Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Brwinów w 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot umowy obejmuje: Część nr 1: 1) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych wraz z uprzątnięciem odpadów w odległości 1 metra wokół koszy, w tym odpadów ustawionych przy koszach - ilość koszy 160 sztuk - 6 razy w tygodniu do godz. 10.00 rano (pojemność koszy 80 l - 8 sztuk, pojemność koszy 60 l - 152 sztuki); 2) całoroczny wynajem wraz z opróżnianiem i wymianą kontenera o poj. 7 m3 - max. do 8 szt. w miesiącu (odpady niesegregowane (zmieszane) - kod 20 03 01, wielkogabaryty - kod 20 03 07 oraz zużyte opony - kod 16 01 03 zbierane z rowów i pasów przydrożnych). Część nr 2: Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości stałych L. p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość Ilość wywozów 1. Brwinów, ul. Grodziska 12 - 1100 l x 2 szt - 1 x w tygodniu - 106 wywozów. 2. Brwinów, ul. Kościuszki 4 A - 1100 l x 2szt - 1 x w tygodniu - 106 wywozów. 3. Brwinów, ul. Pszczelińska 3, OSP - 1100 l - 2 x w miesiącu - 24 wywozy. 4. Brwinów, ul. Turystyczna 4 - 1100 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. 5. Otrębusy, ul. Wiejska 1 - 1100 l - 1 x w tygodniu - 53 wywozy. 6. OSP Biskupice - 110 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. 7. OSP Moszna - 110 l 1 x w miesiącu - 12 wywozów. 8. Brwinów, Targowisko Miejskie - 1100 l x 5 szt - 3 x w tygodniu - 780 wywozów. 7. Targowisko odpady kategoria 3 - 120 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. RAZEM DO DN. 31.12.2014 r. - 1117 wywozów. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. Część nr 3: Wykaz budynków i obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości płynnych L.p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1. Czubin 14/15 - 11 m3 - 11 m3/m-c - na zgłoszenie. 2. Brwinów ul.Turystyczna 4 - 30 m3 - 50 m3 / m-c - na zgłoszenie. 3. Brwinów ul.Jasna 12 - 4,5 m3 - 9 m3 /m-c - na zgłoszenie. 4. Czubin 1 - 14 m3 - 150 m3/m-c - na zgłoszenie. 5. Krosna Wieś, ul. Józefowska 5 - 50 m3 - 230 m3/m-c - na zgłoszenie. 6. Moszna Parcela 39 - 22 m3 - 230 m3/m-c - na zgłoszenie. 7. Moszna 49A 50 m3 - 300 m3/m-c - na zgłoszenie. 8. Brwinów, Targowisko Miejskie - 11 m3 - 60 m3/m-c - na zgłoszenie. RAZEM: 1040 m3. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. Uwaga: ilości podane w kolumnie Częstotliwość są to zakładane maksymalne ilości m3 wywożonych ścieków w 1 miesiącu (przez 12 miesięcy). 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać: CZĘŚĆ NR 1. a) umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych na odbiór odpadów, b) zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych - kod 20 03 01), wielkogabarytowych - kod 20 03 07, zużytych opon - kod 16 01 03. CZĘŚĆ NR 2. a) umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych na odbiór odpadów, b) zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych - kod 20 03 01). CZĘŚĆ NR 3. a) aktualne umowy lub inne dokumenty zawarte z odbiorcą nieczystości płynnych lub zakładem unieszkodliwiania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 90.41.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dot. Części nr 1 i nr 2 - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanego przez Burmistrza Gminy Brwinów, - dot. Części nr 3 - aktualne zezwolenie Burmistrza Gminy Brwinów na odbiór odpadów i transport nieczystości płynnych. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) kopia zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Brwinów zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Uwaga: Mimo, że Zaświadczenie wydawane jest przez UG Brwinów, to jednak uwzględniając przepisy dotyczące procedury przetargowej do przedłożonej oferty ma być dołączona kopia posiadanego zaświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dot. Części nr 1 i nr 2 - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługę/usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych o łącznej wartości co najmniej 70 000 zł, potwierdzoną dokumentami o jej należytym wykonaniu lub wykonywaniu, - dot. Części nr 3 - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługę/usługi polegające na odbiorze nieczystości płynnych o łącznej wartości co najmniej 170 000 zł potwierdzoną dokumentami o jej należytym wykonaniu lub wykonywaniu. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Uwaga: Sposób przeliczenia innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku np. przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 51. ppkt. 2. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Zgodnie z § 9 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. o dokumentach, w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - według poprzednio obowiązującego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2011 r. o dokumentach. c) Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. d) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. Części nr 1 - dysponuje minimum 2 kontenerami o pojemności 7 m3. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Uwaga: Sposób przeliczenia innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku np. przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) załącznik nr 4 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców do akceptacji zamawiającemu, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22, Zespół ds. zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2014 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Brwinów z odpadów niesegregowanych (zmieszanych) wraz z wynajmem i wymianą kontenera (odpady niesegregowane/ zmieszane, wielkogabaryty, zużyte opony) - kody odpadów 20 03 01, 20 03 07, 16 01 03..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: 1) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych wraz z uprzątnięciem odpadów w odległości 1 metra wokół koszy, w tym odpadów ustawionych przy koszach - ilość koszy 160 sztuk - 6 razy w tygodniu do godz. 10.00 rano (pojemność koszy 80 l - 8 sztuk, pojemność koszy 60 l - 152 sztuki); 2) całoroczny wynajem wraz z opróżnianiem i wymianą kontenera o poj. 7 m3 - max. do 8 szt. w miesiącu (odpady niesegregowane (zmieszane) - kod 20 03 01, wielkogabaryty - kod 20 03 07 oraz zużyte opony - kod 16 01 03 zbierane z rowów i pasów przydrożnych). 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać: CZĘŚĆ NR 1. a) umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych na odbiór odpadów, b) zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych - kod 20 03 01), wielkogabarytowych - kod 20 03 07, zużytych opon - kod 16 01 03..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Brwinów w 2014 roku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część nr 2: Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości stałych L. p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość Ilość wywozów 1. Brwinów, ul. Grodziska 12 - 1100 l x 2 szt - 1 x w tygodniu - 106 wywozów. 2. Brwinów, ul. Kościuszki 4 A - 1100 l x 2szt - 1 x w tygodniu - 106 wywozów. 3. Brwinów, ul. Pszczelińska 3, OSP - 1100 l - 2 x w miesiącu - 24 wywozy. 4. Brwinów, ul. Turystyczna 4 - 1100 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. 5. Otrębusy, ul. Wiejska 1 - 1100 l - 1 x w tygodniu - 53 wywozy. 6. OSP Biskupice - 110 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. 7. OSP Moszna - 110 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. 8. Brwinów, Targowisko Miejskie - 1100 l x 5 szt - 3 x w tygodniu -780 wywozów. 7. Targowisko odpady kategoria 3 - 120 l - 1 x w miesiącu - 12 wywozów. RAZEM DO DN. 31.12.2014 r. - 1117 wywozów. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać: CZĘŚĆ NR 2. a) umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych na odbiór odpadów, b) zezwolenie w zakresie transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych - kod 20 03 01)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Brwinów w 2014 roku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część nr 3. Wykaz budynków i obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości płynnych L.p. Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1. Czubin 14/15 - 11 m3 - 11 m3/m-c - na zgłoszenie. 2. Brwinów ul.Turystyczna 4 - 30 m3 - 50 m3 / m-c - na zgłoszenie. 3. Brwinów ul.Jasna 12 - 4,5 m3 - 9 m3 /m-c - na zgłoszenie. 4. Czubin 1 - 14 m3 - 150 m3/m-c - na zgłoszenie. 5. Krosna Wieś, ul. Józefowska 5 - 50 m3 - 230 m3/m-c - na zgłoszenie. 6. Moszna Parcela 39 - 22 m3 - 230 m3/m-c - na zgłoszenie. 7. Moszna 49A - 50 m3 - 300 m3/m-c - na zgłoszenie. 8. Brwinów, Targowisko Miejskie - 11 m3 - 60 m3/m-c - na zgłoszenie. RAZEM: 1040 m3. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1A do formularza oferty. Uwaga: ilości podane w kolumnie Częstotliwość są to zakładane maksymalne ilości m3 wywożonych ścieków w 1 miesiącu (przez 12 miesięcy). 2. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy musi posiadać: CZĘŚĆ NR 3. a) aktualne umowy lub inne dokumenty zawarte z odbiorcą nieczystości płynnych lub zakładem unieszkodliwiania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu nr 1 w Brwinowie przy ul. Lilpopa 4 i Przedszkolu Filialnym Przedszkola nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 19
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Prace remontowo - budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu - z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- "Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2024 r. dla 25. WOG z podziałem na 2 zadania"
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.