Ogłoszenie z dnia 2006-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: modernizacja Zakładu Uprawnienia Leczniczego o powierzchni całkowitej ok. 700 m kw.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, do kontaktów: Janusz Szelągowski, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 63 40, fax 024 364 63 29, e-mail: szelagowski@wszplock.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Zakładu Uprawnienia Leczniczego o powierzchni całkowitej ok. 700 m kw. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie posiadanego przez zamawiającego projektu technologicznego oraz programu funkcjonalno-przestrzennego, z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych. 2. Wykonanie robót modernizacyjnych Zakładu, obejmujących m.in: 2.1. roboty budowlane: 2.1.1 rozbiórki, 2.1.2 wykonanie nowych ścian, 2.1.3 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; 2.1.4 okładziny ścian, 2.1.5 wymianę posadzek, 2.1.6 prace malarskie; 2.2. roboty instalacyjne: 2.2.1 wymianę instalacji wodnokan. z armaturą, 2.2.2 wymianę instalacji c.o., 2.2.3 wymianę instalacji elektrycznej z osprzętem, 2.2.4 instalacje teleinformacyjne i przeciwpoż.; 2.3 montaż wentylacji mechanicznej; 2.4 wykonanie stałych elementów wyposażenia pomieszczeń. 3. Modernizacja Zakładu będzie prowadzona w 2 etapach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4,5.
III.1) Wymagane wadium: 12 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Ilekroć w ogłoszeniu zawarto powołanie się na ustawę lub konkretny przepis prawny bez podania informacji odnośnie aktu prawnego, zamawiający ma na myśli ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 10 poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz z art. 24 ust. 1 i 2. Status prawny - wymagane dokumenty; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy lub dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości co najmniej 300 000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiący przed terminem składania ofert. 2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednego zamówienia o podobnym zakresie i zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości jednego zamówienia wykonywanego w GW nie mniejszej niż 600 000 PLN. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (co najmniej osoby kierujące wykonaniem zamówienia muszą mieć uprawnienia budowlane i branżowe i należeć do właściwych miejscowo izb branżowych). 4. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich części zamówienia. Pozostały wymagania wymienione w siwz.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 38 poz. 8000 z 10.02.2006. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.06.2006, cena - 35 PLN + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 12:00, sala konferencyjna - siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2024
- DOSTAWA POKARMU DLA RYB, GADÓW I PTAKÓW W ROKU 2024
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.