eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Źródlana w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+285)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-30

Świeradów-Zdrój: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Źródlana w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+285)
Numer ogłoszenia: 276072 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Źródlana w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+285).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotowego zadania wykonana zostanie: - Odbudowę nawierzchni drogi - ul. Źródlanej w km 0+000-0+285, ograniczonej obustronnie zatopionym opornikiem betonowym, - Odbudowa systemu odwodnienia drogi - wpustów ulicznych, odwodnień liniowych wraz z włączeniem ich w projektowaną kanalizację deszczową oraz dodatkowo wykonanie lewostronnego ścieku z prefabrykatów betonowych. W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie odbudowy nawierzchni drogi ulicy Źródlanej wraz z systemem odwodnienia. Trasa drogi przebiega po trasie istniejącej i nie przewiduje się jej zmiany. Część 1 przewiduje odbudowę nawierzchni drogi ulicy Źródlanej wraz z systemu odwodnienia w Świeradowie-Zdroju w km 0+000-0+285. Trasa opracowywanego odcinka drogi rozpoczyna się od zjazdu ze skrzyżowania ul. Strumykową w Świeradowie-Zdroju. Długość modernizowanego odcinka drogi wynosi 285,0mb Opracowanie przewiduje wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odległości do 5,0km w miejsce wskazane przez inwestora. Następnie wykonanie warstwy odcinającej z piasku lub pospłki o grubości - 6cm, wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości łącznej - 30cm z tłucznia niesortowanego frakcji: 0-63mm - 15cm, 0-31,5mm -15cm. Wykonanie nawierzchni mineralno bitumicznej o grubości 10 cm: 6cm - warstwa wiążąca, 4 cm- warstwa ścieralna. Jezdnia obustronnie zamknięta zatopionym opornikiem betonowym 10x25cm posadowionym na ławie betonowej z oporem. Projektowana szerokość jezdni równa: 4,0m, Dokumentacja przewiduje rónież odbudowę systemu odwodnienia rozpatrywanego odcinka drogi, Odbudowywany odcinek sieci kanalizacji deszczowej należy wpiąć w istniejącą sieć (rzędna dna istniejącego kanału D315mm w miejscu wpięcia równa 575,62m.n.p.m.). Wpusty oraz odwodnienia liniowe należy wpiąć w odbudowywaną kanalizację deszczową za pośrednictwem przykanalików wykonanych z rur PVC D160mm. Dodatkowo lewostronnie wzdłuż rozpatrywanego odcinka drogi należy ułożyć na ławie betonowej ściek wykonany z prefabrykatów betonowych o szerokości 50cm i grubości 15cm. Warstwy konstrukcyjne drogi : - warstwa odcinająca grubości 6cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 15cm, - warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grubości 6cm. - warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny, ściek betonowy oraz odbudowany system kanalizacji deszczowej z siecią wpustów ulicznych. Kanalizację deszczową należy wykonać zgodnie z projektem, na którą inwestor posiada prawomocne pozwolenie na budowę. Wpusty i odwodnienia liniowe wraz z przykanalikami i studniami zbiorczymi należy wykonać zgodnie z dokumentacją rysunkową. Przewody kanalizacyjne sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej w zakresie średnic D160mm i D315mm zaprojektowano z rur PCV-Ujednorodnych (litych) klasa N, SN4. Zestawienie danych technicznych drogi: - długości drogi - 285,00 mb, - powierzchnia jezdni - 1143,60 m2, - szerokości jezdni - 4,0 m, - długości oporników betonowych 10x25cm - 577,0 mb, - spadki poprzeczne drogi - 2%. Zestawienie danych technicznych kanalizacji deszczowej: - kanał deszczowy 315 z PVC - 269,0 mb, - przykanaliki do wpustów i O.L. 160 z PVC - 16 szt, łączna dł. 44,0mb, - studnie kanalizacyjne 1000 betonowej - 10 szt. - wpusty ściekowe betonowych 500 - 14 szt. - odwodnienie liniowe S150K - 17,0 mb. Przewody należy układać w odwodnionym wykopie zgodnie z instrukcjami montażowymi producentów rur i studzienek. Przy skrzyżowaniach z siecią gazową na przewodach kanalizacji sanitarnej należy założyć rury osłonowe zakończone manszetami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju. Zakres zamówienia uzupełniającego: -Odbudowę nawierzchni drogi ulicy Źródlanej wraz z systemu odwodnienia w Świeradowie-Zdroju w km 0+285-0+345. Trasa opracowywanego odcinka drogi rozpoczyna się km 0+285 (koniec zczęści Nr 1) i kończy skrzyzowaniem z ul. Strażacką w Świeradowie-Zdroju. Długość modernizowanego odcinka drogi wynosi 60,0mb Opracowanie przewiduje wykonanie koryta z wywiezieniem urobku na odległości do 5,0km w miejsce wskazane przez inwestora. Następnie wykonanie warstwy odcinającej z piasku lub pospłki o grubości - 6cm, wykonanie podbudowy i tłuczniowej o grubości łącznej - 30cm z tłucznia niesortowanego frakcji: 0-63mm - 15cm, 0-31,5mm -15cm. Wykonanie nawierzchni mineralno bitumicznej o grubości 10 cm: 6cm - warstwa wiążąca, 4 cm- warstwa ścieralna. Jezdnia obustronnie zamknięta zatopionym opornikiem betonowym 10x25cm posadowionym na ławie betonowej z oporem. Projektowana szerokość jezdni równa: 4,0m, Dokumentacja przewiduje rónież odbudowę systemu odwodnienia rozpatrywanego odcinka drogi Odbudowywany odcinek sieci kanalizacji deszczowej należy wpiąć w sieć kończącą część Nr 1 (pomiędzy studniami oznaczonymi symbolami D11 i D12). Wpusty należy wpiąć w odbudowywaną kanalizację deszczową za pośrednictwem przykanalików wykonanych z rur PCV D160mm. Dodatkowo lewostronnie wzdłuż rozpatrywanego odcinka drogi należy ułożyć na ławie betonowej ściek wykonany z prefabrykatów betonowych o szerokości 50cm i grubości 15cm. Warstwy konstrukcyjne drogi : - warstwa odcinająca grubości 6cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z tłucznia niesortowanego - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 15cm, - warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grubości 6cm. - warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Odwodnienie jezdni Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny, ściek betonowy oraz odbudowany system kanalizacji deszczowej z siecią wpustów ulicznych. Kanalizacja deszczowa Kanalizację deszczową należy wykonać zgodnie z projektem, na którą inwestor posiada prawomocne pozwolenie na budowę. Przewody kanalizacyjne sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej w zakresie średnic D160mm i D315mm zaprojektowano z rur PCV-U jednorodnych (litych) klasa N, SN4. Przewody należy układać w odwodnionym wykopie zgodnie z instrukcjami montażowymi producentów rur i studzienek. Przy skrzyżowaniach z siecią gazową na przewodach kanalizacji sanitarnej należy założyć rury osłonowe zakończone manszetami. Zestawienie danych technicznych drogi: - długości drogi - 60,00 mb, powierzchnia jezdni - 245,90 m2, szerokości jezdni - 4,0 m, - długości oporników betonowych 10x25cm - 125,0 mb, - spadki poprzeczne drogi - 2%. Zestawienie danych technicznych kanalizacji deszczowej: - kanał deszczowy 315 z PVC - 37,5 mb, - przykanaliki do wpustów 160 z PVC - 3 szt, łączna dł. 8,5 mb, - studnie kanalizacyjne 1000 betonowej - 2 szt. - wpusty ściekowe betonowych 500 - 3 szt

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 2 należy przedłożyć a)w stosunku do osób fizycznych : Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , b) w stosunku do pozostałych podmiotów : -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PrawoZamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 2 jeżeli przedłoży : w stosunku do osób fizycznych -oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w stosunku do pozostałych podmiotów-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz ,Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca spełnia warunek nr 3 jeżeli przedłoży dokument wystawiony przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca spełnia warunek nr 4 jeżeli przedłoży dokument wystawiony przez uprawniony organ, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, by Wykonawca dysponował osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie . Wykonawca spełni warunek jeżeli przedłoży wykaz zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z oświadczeniem o prawie dysponowania osobą/ami i wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie tytułu prawnego do dysponowania osobą/ami, który może być przedłożony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i przedłoży oświadczenie, że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane ustawowo uprawnienia/kwalifikacje

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany przedmiotu umowy, umówionego terminu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia są dopuszczalne jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie. 2. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności: a)ograniczenia zakresu prac, w tym robót budowlanych, wynikających z braku środków finansowych, b)konieczności zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej , udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji zamówienia , c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, z przyczyn wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów umowy, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa , narazi Zamawiającego na szkodę lub będzie miała negatywny wpływ na trwałość przedmiotu umowy, d) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy, e) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, nie wymienionych w treści umowy, f) zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, g) zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa, h) w przypadku zaistnienia niesprzyjających i nietypowych warunków atmosferycznych dla okresu i miejsca wykonywanych robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, odbiegających od wymagań STWiORB., i) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, j) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zmawiającego, k) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót budowlanych, l) z powodu wystąpienia robót dodatkowych , których nie można prowadzić łącznie z robotami podstawowymi, m) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, n) powierzenia Podwykonawcy wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę 3. Wszystkie powyżej opisane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmian. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego niezwłocznie, tj. w terminie 3 dni roboczych od wystąpienia tych okoliczności i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 5. Strony z powodów, jakie mogą mieć wpływać na zmianę terminu wykonywania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.