eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › dostawa urządzeń medycznych wraz z usługą montażu i uruchomienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Lesko: dostawa urządzeń medycznych wraz z usługą montażu i uruchomienia
Numer ogłoszenia: 275939 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4696408 w. 14, fax. 013 4696408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń medycznych wraz z usługą montażu i uruchomienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mammograf szt. 1, Przenośny aparat ultrasonograficzny do badań kardiologicznych - echokardiograf szt. 1, Aparat USG szt. 1, Zestaw EKG do prób wysiłkowych z bieżnią szt. 1, Holter EKG z wyposażeniem szt. 1, Holter ciśnieniowy krwi szt. 1, Analizator równowagi kwasowo - zasadowej szt. 1 - szczegóły parametrowe zawiera siwz na stronie Zamawiającego www.spzozlesko.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca 33.11.23.40 - Echokardiografy 33.12.32.20 - Urządzenia do kardioangiografii 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonania d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ; zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów, zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowo - cenowy oraz charakterystyka (opis) oferowanego sprzętu - dokumenty, które potwierdzą, że oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry opisane w SIWZ m.in. kopia certyfikatu CE. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3) parafowany przez wykonawcę projekt umowy. 4)aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).5) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , 6) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w pkt.5) zostały zrealizowane z należytą starannością - min od trzech zamawiających.7) Katalogi, foldery parametrowe dot. proponowanych urządzeń medycznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 38-600 Lesko ul. K. Wielkiego 4 w dziale zamówień, pocztą lub na stronie internetowej SPZOZ Lesko.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 38-600 Lesko ul. K. Wielkiego 4 - pocztą, pocztą kurierską lub osobiście..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z mechanizmu finansowego EOG i mechanizmu NORWESKIEGO.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mammograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis urządzenia wraz z parametrami granicznymi zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przenośny aparat ultrasonograficzny do badań kardiologicznych - echokardiograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i parametry graniczne zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i parametry graniczne zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw EKG do prób wysiłkowych z bieżnią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i parametry graniczne zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Holter EKG z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i parametry graniczne zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Holter ciśnieniowy krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i parametry graniczne zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: analizator równowagi kwasowo-zasadowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i parametry graniczne zawiera siwz nr sprawy 15/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.